pátek 27. září 2013

Malý fitness nákup

Sice nemám moc času nazbyt, ale na dobré jídlo se vždy nějaké ty minutky najdou. Dneska jsem si zašla na malý nenápadný nákup. Původně jsem potřebovala koupit jen jeden bílý jogurt, ale nakonec to nějak zvrhlo a dopadlo to asi nějak takhle :D


Bystré děti si taky určitě všimnou, že na fotce žádný bílý jogurt není - ano, zapomněla jsem na něj :D

Ale zpět k nakoupeným věcěm - ani jednu z nich jsem nikdy nevyzkoušela, takže si to rovnou po zbaštění můžu zařadit jako splněné úkoly z výzvy 

Bohužel (nebo naštěstí?) jsem nikdy nějak zdravě nejedla, takže mi nedělá problém tuto výzvu plnit. ALE! Jak už to tak ale bývá, ne vždy je příležitost si připravenou dobrotu vyfotit. Určitě si umíte představit, jak by se asi tvářila rodina, kdybyste si ke snídani přinesli foťák a začali si fotit vaši suprtrupr ovesnou kaši. Tím spíše, když netuší, že si vedete jídlo-blog :D

Takže tak je to i u mě. Fotím jen když jsou všichni z dosahu a jelikož nemám foťák, musí tuto práci zastat můj ultradebilní mobil. Aby toho nebylo málo, tak ten neumí zaostřovat a celkově vlastně fotí tak mizerně, že se tady ty fotky stydím dávat :-/ Tak snad se na mě usměje štěstí (nebo Ježíšek :P) a dostane se mi do ruky něco schopnějšího. 

A dost stěžování, vzhůru na ochutnávačku :)

Vaše Febča 




Žádné komentáře:

Okomentovat