neděle 3. listopadu 2013

Den 2 (2.11.)

Včera jsem se už cítila lépa a tak jsem svou výzvu rozjela naplno a založila jsem si nový fitkoučink na následujícíh 8 týdnů, což vychází do 28.12. Mým cílem je zhubnout 5 kg - z aktuálních 70 na 65. STOB mi vygeneroval mé děsivé BMI, které činí 26,7 (tedy nadváha) a dále doporučení ohledně stravy:

Doporučený příjem: 5900 KJ
Doporučená skladba živin: Bílkoviny 25%
                                      Tuky 30%
                                      Sacharidy 45%

Odteď se těmito čísly hodlám opravdu řídit, protože nejen, že nehubnu, ale nejsem ani na mrtvém bodě. Já normálně sprostě dál přibývám :-(

Jídlo: 
Snídala jsem u přítele. Ten klasicky nemá skoro nic, co by se mi hodilo, takže jsem musela vzít zavděk alespoň rohlíkem s lučinou. Příště už se lépe vybavím. Po cestě ve vlaku jsem zblajzla pár dalších vlákninových sušenek. Na oběd jsem si udělala kuskus s kuřecím masem a paprikou (něco mi zbylo i na dnešek). Recept tady dávat nebudu, je to fakt jen kuřecí s nakrájenou paprikou :D Svačinu jsem nějak prošvihla. Ale o to víc jsem se hlídala večer, abych to pak nedoháněla. A povedlo se - měla jsem jen plátek slunečnicového chleba s lučinou, troškou bryndzy a šunkou a k tomu celou papriku. Když jsme u těch paprik - je to jediné, co tady (v Brně, kde o víkendech bydlím kvůli školy) mám. A protože je na STOBu limit pro zeleninu 0,5 kg, tak to jsem fakt dodržet nemohla. Půl kila papriky fakt nesním :D Podle STOBu mám mít taky jakýsi index SAFA pod 10%. Ještě se moc neorientuju, které potraviny mají tento index vysoký, takže pro dnešek mírné zakulhání. Nedaří se mi taky splnit bílkoviny.

Cvičení:
Udělalo se mi trochu lépe, venko bylo krásně, tak jsem šla ze školy domů pěšky. Je to zhruba 2 km, šla jsem to asi půl hoďky. Večer jsem se ještě odhodlala a šla jsem si zaběhat. Stejně jako minule jsem si dala 2 km. Někde jsem četla, že pro redukci váhy je dobré běžet pomalu. Takže jsem si to vzala k srdci a běžela jsem přesně 15 minut.

CELKEM:

Zdravá strava:            ×   málo zeleniny, rohlík
Energetický příjem:        5588 KJ
Sladkosti:                      splněno
Pití:                              2,25 litry
Pohyb:                           procházka (407 KJ) a běh (643 KJ)
Spánek:                         6,5 hodin - tak tak, ale vyšlo :)




PS: Přihlaste se taky do výzvy! Více info o soutěži Kočka do Vánoc ZDE nebo napište na mail feebinka@gmail.com

Žádné komentáře:

Okomentovat