čtvrtek 23. května 2013

Den 26

Čauky,

dneska jen krátce :)) fakt

Od rána se necítím moc dobře. Nervy nervíky....asi to znáte. Myslela jsem, že se ke cvičení ani nedokopu, ale nakonec jsem se asi před 40 minutama dokopala. Kdybyste mě teď viděly, tak se asi dobře pobavíte. Cvičení mi jde pěkně, s tím jídlem jsem se dnes hlídala. Na radu jedné z vás jsem si ráno namíchala jogurt s nastrouhanou hručkou, zasypala skořicí, nasekanými oříšky, do toho kapku medíku a vždycky, když mě přepadne chuť, tak si vezmu pár lžičech a zase schovám bezpečně do ledničky :))) Dokonce jsem byla tak šikovná, že mi zbylo i na zítra.Takže se ani nemusím namáhat se snídaní :D Ale holky, dneska jsem byla na nákupu, došla zelenina, ovoce, všechno zdravý bylo najednou fuč a v ledničce zbyly jen klasické šmejdy jako vysočina, paštiky, anglická, husí sádlo...no nejvyšší čas jít nakoupit. To bylo strašné, všude se na mě smály fidorky a tribitky ...."vem si mě, vem si mě" :( no hrůza :D normálně mám nakupování ráda, ale tohle? To je za trest! Nakonec to schytal jen jeden sladký makový rohlík a to jsem ještě půlku věnovala segře :D

Tak to je pro dnešek vše,

dobrou noc, F.

Žádné komentáře:

Okomentovat