čtvrtek 13. června 2013

Napište mi :)

Čauky děti, dívky a ženy,

odepsala jsem vám v posledních dnech na všechny komentáře a maily, co jste mi psali :) Vím, že nejsem nějak extra aktivní a produktivní, ale budu ráda za každý váš komentář nebo nějakou reakci, kritiku, cokoliv :) Pro blogaře je důležité, aby mělo jeho blogování nějaký smysl a tím smyslem jsou lidi, kteří blog čtou. Na návštěvnost si stěžovat nemůžu, děláte mi obrovskou radost, ale pochopte, že já si chci povííííííídat :D takže se nebojte a napište mi vaše zkušenosti, vaše recepty, vaše moudra, prostě dejte o sobě vědět, že vás blog zajímá :)

Jinak, co je nového. Už jsem jakžtakž uzdravená, ale ještě se nebudu namáhat :P se cvičením začnu asi (p)o víkendu. Ale... Před časem jsem se přihlašovala k Nikki do soutěže o proměnu. Od soboty budou vystavené fotky a začne hlasování, tak jsem zvědavá, jak jsou na tom ostatní.

Tak to je pro dnešek vše

Těším se na vaše vzkazy :)

páá

2 komentáře:

  1. Furt sem chodím, bohužel máme teď ve škole zkouškové období. Když se zrovna neučím, tak chodím plavat a do fitka. =) Jsi pořád při motivaci? Mně přijde, že ta má roste pořád víc. =)
    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám za 2 týdny státnice :-/ Takže motivace je pořád, ale čas není..:( ale za chvíli už to budu mít za sebou - ať to dopadne dobře nebo špatně, tak pak už bude klid :D doufám, že mi budete držet virtuální palce :D

      Vymazat