úterý 5. listopadu 2013

Den 4 (4.11.)

Další blbý den...pořád ty stejné chyby...k tomu nulová chuť se jakkoliv pohybovat = zklamaná Febča :-/

Jídlo: 
Na snídani jsem si neodpustila kostičku jablečné buchty, kterou mamka pekla. Na sváču jsem měla kaiserku s půlkou gervaisu a protože mě začla honit mlsná, vzala jsem si 1 rýžový chlebíček s jogurtovou polevou. Chutní spíše jako citron, ale alespoň je to pořádná výrazná chuť. Začala jsem v práci chodit na obědy. Absolutně netuším, co do těch jídel dávají, takže moje výpočty asi budou zkreslesné. Nicméně včera byl Gothaj v těstíčku, brambory a hromada zelného salátu s mrkví. Určitě jej bylo více než brambor, což mi absolutně vyhovuje, ale nechápu, jak takový oběd může projít ve fabrice, kde 95% zaměstnanců jsou chlapi. V práci mě vyzvedl taťka a jeli jsme za babičkou do domova důchodců. Ještě než vyjížděl, řekla jsem mu, ať mi vezme z domu něco na jídlo. Vzal řízek s chlebem. Prostě chlap no. Ale hlad je svině a tak jsem si ho sice dala, ale už by se mi do "rozpočtu" nevěšlo další jídlo, takže toto bylo poslední jídlo dne...

Cvičení:
Jak už jsem psala - hned v práci mě vyzvedl taťka, po práci návštěva babi a když jsem přijela domů, byla jsem ráda, že se osprchuju a trefím do postele.

Přestává se mi tahle kancelářská pracovní doba "od nevidim do nevidim" líbit. :-/ Nemám čas si ani umýt vlasy. Z práce letím domů, doma dělám školu, pak 5-6 hodin spánku a zase práce a škola.....vrr... Jsem totálně bez energie, bolavá z celodenního sezení u PC a samozřejmě i nervozni, protože práce, kterou jsem teď začala dělat je psychicky dost náročná. Tak alespoň, že to jídlo mi vychází, když je to PRÝ 80% úspěchu. Škoda těch bílkovin, nemáte někdo tip, co jíst, aby se mi navýšily? Luštěniny mám ráda, ale obědy mívám v práci, tam to moc neovlivním a teplé večeře nepřipadají s mým časovým harmonogramem v úvahu...

CELKEM:

Zdravá strava:            ×   málo zeleniny, klasika, víc do sebe asi nenacpu :-/
Energetický příjem:       5222 KJ
Sladkosti:                     splněno
Pití:                              2,5 litru
Pohyb:                      ×    4 kilometry nalítané během pracovní doby :D
Spánek:                     ×    5,5 hodiny - čím dál líp :(



PS: Přihlaste se taky do výzvy! Více info o soutěži Kočka do Vánoc ZDE nebo napište na mail feebinka@gmail.com

1 komentář:

  1. Febčo, nevěš hlavu! Možná bych ti spíš poradila, aby ses pro jeden měsíc soustředila spíš než na hubnutí na to, abys všechno zvládala v pohodě a bez dalších stresů ohledně jídla. Máš toho fakt hodně a myslím, že by ti spíš prospělo se teď na chvíli na semaforky vykašlat (stejně to není úplně správně, když to nemáš navážený) a hlavně zvládnout to tempo. Věř mi, že takhle to dlouhodobě nepůjde, to není schopný člověk zvládnout. Vím, že to asi není úplně rada, kterou bys chtěla slyšet, ale hubnutí v takovémhle stresu stejně nejde a ty se pak stresuješ ještě víc. Jinak jako bílkoviny já piju proteinové nápoje (klasický syrovátkový protein rozmíchaný v mléce místo večeře) nebo jsem jedla sušené maso - to je v podstatě jen bílkovina. A pokud toho chceš docílit přirozeně, tak doporučují jíst jogurty k oběma svačinám, k obědu maso a k večeři luštěniny nebo vajíčka, plus trošku mléka ráno a mělo by to vyjít.
    Držím palce, ať se ti sníží tempo a máš míň stresu, hlavně toho po sobě nechtěj moc.

    OdpovědětVymazat