sobota 16. ledna 2016

Co se za dva roky změnilo....

Ahoj holky!!!

To koukáte, že? :)

Po dvou letech jsem se rozhodla, že sem zavítám a poinformuji vás o tom, co se v mém životě během té doby změnilo a možná ještě změní...

Tak v prvé řadě jsem se po 5 letech dobrovolně rozešla s přítelem, našla si jinou práci a odstěhovala se do jiného města do nájmu. Zlenivěla jsem a přibrala jsem z 68 kilo na otřesných 76 - což při mé výšce 160cm je dost tragické... Pak jsem si ale našla nového přítele, do kterého jsem bláznivě zamilovala a ihned jsme se k sobě nastěhovali. S přítelem jsme byli zaláskovaní až po uši a zařizovali si hypotéku na společné bydlení a plánovali si rodinu. A pak z ničeho nic přítel začal couvat a chladnout a teď pár dní před Vánoci mě po roce a půl opustil....kvůli jiné slečny... mladší, štíhlejší a hlavně - bezstarostnější... nebavilo už ho poslouchat moje starosti. Nová slečna se jen usmívá a nemluví a to mu vyhovuje...

Ne..není mi to líto. Takový člověk, který to zabalí jen proto, že se nemám 24 hodin denně dobru náladu, ten nemá v mém životě co dělat... Ale přiznám se, že první týdny byly hrozné. V našem pronajatém bytě jsem zůstala sama a v depresi ze sebe samé. Co teď se mnou bude? Bude mi 25 a nemám nic... nebyla jsem mu dost dobrá, nebudu určitě ani jinému chlapovi... hrozně moc už jsem chtěla rodinu..

A tak jsem jen brečela a spala..a pak už jsem i pila a brečela a zvracela a zase brečela.... a tímto úžasným způsobem jsem se prozvracela ke krásným 64 kiličkům. Což jsem měla naposledy asi před 8 lety.

Vím, že to není úplně nejzdravější a čekala jsem nějaký jojo efekt, ale najednou zasáhla nějaká vyšší moc a moje kolegyně v práci (se kterými se střídáme ve vaření obědů) se rozhodly, že od nového roku budeme vařit zdravě a podporovat se v pohybu... Takže se mi daří se držet... A je mi líto se o to vše s vámi nepodělit a i vám ukázat, že i když se vám během pár dní zhroutí všechny dosavadní sny a představy o budoucnosti, můžete se z toho oklepat a být silnější než předtím!!!

Dalo mi to opravdu spoustu síly a taky volného času....a proto jsem se dnes rozhodla, že opráším video od Jillian a napíšu vám o tom, ŽE JSEM ZPĚT A V PLNÉ SÍLE!!!!

Těším se i na vaše zážitky a změny... a zajímalo by mě, jestli jste taky od života dostali takový kopanec, který vás nakonec přivedl na správnou cestu...

Vaše eF. <3


Žádné komentáře:

Okomentovat