neděle 12. května 2013

Den 16 - dneska

DNESKA.... 

1) ....je tak strašně škaredý upršený den, achjo. V takovém počasí by člověk nejradši zalezl pod peřinu a zůstal tam celý den. Já bohužel musím makat do školy, takže tohle si dovolit nemůžu, ale už se těším, až to všechno bude za mnou...

2) .... jsem zjistila, že se mi docela začíná líbit pohled do zrcadla...i když se míry hýbou jen trochu, je vidět, že jsem pevnější. Celkově se cítím po cvičení taková víc naspeedovaná, udělám víc práce a přestávám dělat nedůležité věci. (kromě toho, že píšu blog místo toho abych psala bakalářku, když mám už jen 12 dní do odevzdání :D)

3) ... jsem udělala svůj první pánský klik. Chtěla bych v nich jednou porazit přítele....ale ten jich udělá cca 50, takže to je asi trošku nereálné....ale tak aspoň půlku!

4) ... jsem se rozhodla, že svoje deníčkové smajlíky budu psát i sem, ať taky víte, jak mi to jde a ať víc makám.. To víte, papír snese plno červené fixy, ale tady jsem pod vašim dohledem, takže mě pěkně kontrolujte, jestli to neflinkám :D :)

30 DS: =)
Pití: =(   (jsem fakt ostuda, vypila jsem sotva litr)
Sladkosti: =)
Cvičení navíc: blogilates - bootyful
                        35 dámských kliků

Žádné komentáře:

Okomentovat