sobota 11. května 2013

Den 15 - Have a bootyful day!

Tak dneska byl opět jeden z dnů, kdy jsem díky práci přestala hlídat čas a najedou bylo zas půl 11....achjo. Za trest jsem si dneska dala pořádně do těla a to tak moc, že mi poprvé stékaly kapičky potu přes nos až na zem. Tohle se mi NIKDY V ŽIVOTĚ NESTALO! NIKDY! :D 

Ale protože jsem se ještě necítila dostatečně ztrestaná, rozhodla jsem se zkusit ještě kratičký 3 a půl minutový workout(íček) Blogilates. Nikdy dřív jsem o něm neslyšela, až dneska jsem na něj dostala tip od kamarádky a vypadá to tak hezky, že jsem si to prostě musela vyzkoušet. Co se ale na začátku zdálo jako nevinné zvedání zadku od podlahy byl ve skutečnosti docela masakr. Víc jak tři minuty bych ani nezvládla, protože i tohle stačilo k tomu, aby mě bolela pr..zadek ještě teď po půl hodině :D  Alespoň je vidět, že to fakt funguje :)
Tohle cvičení se mi fakt moc líbí - slečna je usměvavá, milá, ukecaná, cvičí s dynamickou hudbou do rytmu a jde vidět, že si to cvičení vyloženě užívá, takže vám to ani nepříjde jako utrpení :) Hlavní výhoda je, že to není nijak časově náročné, takže kdykoliv během dne, když budete mít chuť pro sebe něco udělat, zapněte si tu sympaťandu a udělejte si BOOTYFUL DAY :D (nebo něco jiného)

A víte co? Dneska jsem konečně zase po dlouhé době vypila 2 litry vody. Jupíí :)

Kdo by chtěl mrknout, cvičila jsem konkrétně tento:



Žádné komentáře:

Okomentovat