středa 8. května 2013

Milý deníčku, začínáme...

Byl pozdní večer....26. duben....Jdu s kamarády na první letošní grilovačku. Konečně je venku hezky po té nekonečné zimě. Vytáhla ze skříně svůj "grilovací outfit", který nosím na všechny akce tohoto typu. Je to přesně ten typ oblečení, který vypadá celkem reprezentativně, ale zároveň vám jej nebude líto, když na něj prskne šťáva ze špekáčku anebo vám shoří půl nohavice....

Ale ouha...nějak se přes ten rok scvrknul. A to mi ještě loni celkem plandal. No co nadělám, seberu v sobě zbytky sil a narvu se do kalhot. Ale ten zadek v nich...ach Bože, takhle nikam nemůžu...ale bohužel, zvoní zvonek, je nejvyšší čas odejít. Ale hned, jak jsem se vrátila domů, tak jsem oblékla sportovní podprsenku (ano, už dříve tady byly pokusy cvičit :D), naplnila svoje dětské plastové činky vodou a šla na věc. A tou věcí byl 30 Day Shred od Jillian Michaels. Cvičila jsem ji už dříve, ale po pár dnech........no nebudu lhát - prostě jsem se na to vykvákla. Nechtělo se mi, vymýšlela jsem si výmluvy, odsouvala to z rána na odpoledne, pak na večer..poslední den jsem cvičila asi v 11 večer....další den už jsem necvičila vůbec - nedokopala jsem se, i když výsledky tu byly. Nicméně nezměnila jsem jídelníček, takže změny mohly být i lepší. Tak proč to nezkusit znova, svědomitě a se správnou motivací a zdravou stravou.

Vytáhla jsem si deníček, který si střežím už asi 5 let. Je tak krásný, že mi vždycky bylo líto jej popsat a tak ležel prázdný na dně šuplíku :D (Asi jsem fakt případ pro Choholouška..) Rozhodla jsem se, že přesně na tuto chvíli deníček čekal. A trochu je v tom i nějaká symbolika nepopsaného listu, kterým jsem byla taky :)

Na první stranu jsem si napsala své míry a váhu..(byl to den plný zklamání :D ) a vedle toho, kolik bych si tak představovala jako ideál. Na další stranu jsem si napsala, o co se vůbec snažím. Snažím se o to, abych každý den udělala pro své tělo alespoň něco, abych mu dopřála pohyb, pitný režim, zdravé jídlo a dostatek spánku. Pro posílení motivace jsou následující stránky mého přenádherného deníčku věnovány tomu, jak se mi daří cíle plnit. A protože jsem děvče rozverné, nedělám si fajfky, ale smajlíky. A všechno je hned tak nějak hezčí.

To je ON - mého srdce šampion 



Žádné komentáře:

Okomentovat