pondělí 13. května 2013

Den 17 - snídat je třeba

Ahoj kočky,

tak dneska jsem se hecla a dala si Jill už v 8 ráno. ANO, V 8 RÁNO! :D

 Co byla ale chyba převeliká - nesnidala jsem před cvičením A nejde o to, že by mi bylo třeba špatně, to vůbec ne. Ale já neměla vůůůbec sílu. Cviky, které normálně dělám s největší samozřejmostí jsem dnes udělala párkrát a pak jsem lehla na podlahu jak spráskaný pes. Vůbec jsem se ani nezapotila - udělala jsem tak třetinu cviků, které dělám běžna...A u toho se člověk ani nezahřeje...achjo.
Hned jsem si dala i cviky na zadek, ale taky bída... Všimla jsem si, že se pěkně formuju, v pase mizí centimetry ve velkém a přes bohy a zadek se to prostě nehne ani o milimetr. :( Možná dělám něco špatně, zkusím mrknout jestli na něco nenarazím na netu. Nebo mi poraďte :)

Ode dneška spustila bloggerka Nikki (www.mojetelo.blogspot.cz14 denní květnovou fitness výzvu, ke které se samozřejmě přidám :) Dnešním úkolem bylo nejíst sladkosti, nesladit. Vzhledem k tomu, že tohle omezuju už skoro 3 týdny, tak to je pro mě hračka :) Zítra už to bude horší, musím sníst ovoce pěti barev. Jo, čtete dobře - pěti barev. To znamená žluté, oranžové, červené, zelené a modré nebo fialové..a od každého jedno.

Poraďte mi co si mám dát nebo které máte vy nejraději ?

30 DS: =)
Pití: =( 
Sladkosti: =)
Cvičení navíc: blogilates - bootyful




Žádné komentáře:

Okomentovat