sobota 15. června 2013

Soutěž u Nikki

Děvčata,

je to tady !! Jak už možná víte, Nikki vyhlásila před časem soutěž "Proměna do léta". Smyslem soutěže bylo zaregistrovat se mailem, poslat do konce února svoje fotky postavy a pak tři měsíce makat, makat a makat. Do posledního května pak poslat fotky s novou postavou :) Dneska Nikki zveřejnila na blogu fotky všech, kteří soutěž dokončili, tedy poslali i závěrečné foto s proměnou. Z více než 500 účastníků nakonec poslalo své fotky jen 124 odvážlivců a já samozřejmě mezi nimi nemohla chybět i když ta proměna není tak veliká :)

Kdo by měl zájem, může na nás mrknou -  Finalisté :) Já jsem ve věkové kategorii 20-25 pod číslem 504.

Každopádně, nepíšu to tu proto, abyste mi dalo hlas, to fakt ne :D Zaprvé, hlasování běží teprve pár hodin a už teď je jasné, že je nedoženu :D a zadruhé - i když to bude vypadat jen jako taková zdvořilostní fráze, tak pro mě body opravdu nejsou důležité. Nepotřebuji výhru. Pro mě je výhra to, že jsem mezi děvčaty, které se taky úspěšně perou s kily. A HLAVNĚ je tam strašně moc holek, které si to zaslouží mnohem víc, protože udělaly podle mě neskutečný kus práce, až si říkám, že to musí být nějaký fejk, protože ty změny jsou
N-E-S-K-U-T-E-Č-N-É  :D  

Určitě mrkněte i na další kategorie. Takové fotky jsou vždycky tou největší motivací :)


Žádné komentáře:

Okomentovat