čtvrtek 12. září 2013

Marné snahy dnešního dne

Ahoj děvčata,

tak jsem zase tady, abych vás informovala o dalších novinkách ve svém nudném životě.

Začínáme klíčovou událostí - Dneska jsem musela vyhodit další balíček ovesných vloček, protože se v něm usadily housenky. Člověk si ráno přivstane, že si udělá hezký den díky pořádné zdravé snídani a houbelec. A já se tak těšila na kašičku :(   Už je mi to ale nějak podezřelé, je to za posledního půl roku už asi čtvrtý balíček. Stává se vám to taky? Vím, že vločky jsou tak levná záležitost, že je škoda se o tom vůbec bavit, ale štve mě to. Už proto, že jsem chtěla kromě kaše zkusit udělat i ovesné placičky. Tak si musíte/musíme počkat :(

Taky jsem dneska společně se ségrou byla na další hodině piloxingu. A napadá mě další otázka na tělo - Už vám někdy tekl pot po uších? :D   Nicméně tu námahu jsem si asi mohla ušetřit, protože zrovna dnes slavilo naše fitko 2 roky od založení a proto jsme si všichni museli povinně po cvičení dát koláče a chlebíčky a zapít to nějakým tím šampáněm. Prý si nás musí vykrmit, abychom měly pořád důvod chodit cvičit. To jsou mi stratégie. :D

To je pro dnešek asi vše a frčíme do Hajan...

Dobrou noc :)

Žádné komentáře:

Okomentovat