pátek 24. května 2013

Den 27- Pokušení

Ahoj kočky a koťata :)

Tak 27. rande s Jill je za mnou. Uf, ani nevím, jestli mám mít radost, že to tak utíká. Protože po 30 Day Shred mě bude dalších 6 týdnů provázet six week six packs. Nemám moc ráda stereotyp, takže nevím, jestli mě bude bavit cvičit celé 3 týdny tu stejnou sestavu, ale pokud budou vidět výsledky, tak proč ne, že? :-) Už se mi pár z vás ozvalo, že by měly taky zájem cvičit se mnou. Takže už se moc těším, možná, pokud by se vás připojilo víc bych mohla vymyslet nějaký speciální motivační program :)

Co se jídla týče, začínám být na sebe hrdá, dneska zatím žádný prohřešek. Ale za chvíli jedu k příteli a ten moje hubnoucí manévry moc nechápe. Tak jako mi předtím nikdy nic nekoupil jen tak pro nic za nic, tak teď je to samá čokoládka, harribo medvídci, zmrzlina a "nezajedem na hambáč nebo na pizzu? Zvu tě"... Líbí se mu, že cvičím, to jo :) Ale s tím jídlem mu moc radost nedělám. Kromě toho, že všechny tyhle jeho dárečky a pozvání odmítám, tak je hlavní problém to,že vařím pro nás oba, ale podle svých pravidel...:D Takže žádné hranolky, steaky, bramboráky, smetanové omáčky....ale pěkně brambory, luštěniny, špenát, brokolice, květák, krupička :)) :D hehe, však už se mu taky dělá břišní mozol a cvičit se mu nechce, tak co :D

Tak mi držte palce, ať nepodlehnu pokušení (jídlem samozřejmě, jiným pokušením se nebráním :P)
a zase zítra,   paaa :))))


Žádné komentáře:

Okomentovat