sobota 25. května 2013

Den 28

Ahoj holky,

tak dneska mě cvičení ještě čeká. Nedokopala jsem se, jsem hrozná, ale hned, co tohle dopíšu, tak na to vlítnu a budou lítat třísky  kapky potu. Včera jsem se u přítele zlákat nenechala, nebylo čím, prázdná lednička :( :D nakonec to schytala jen kofola.

Dneska jsem fakt hrdá i na svůj pitný režim, už jsem vypila 1,5 litru. Škoda, že to nebylo vody, ale litr kafe a skoro půl litru vína na žal :D teda vlastně :( ...Zítra odevzdávám tu podělanou bakalářku a ještě mi chybí tolik věcí, že nepůjdu snad ani spát. Ale už to konečně budu mít za sebou a budu se vám i sobě moct naplno věnovat a udělat z blogu trochu víc užitečnější věc než jen můj soukromý deníček pocitů. Mám v plánu dát dohromady nějaké ucelené, srozumitelné info a stravě a metabolismu, upéct a uvařit nějaké zdravé dobroty, zrecenzovat nějaké potraviny, atd atd. :)

Tak co, jste pro? napište mi :-)

Frčím na Jill, držte mi palce

Feebinka :)


6 komentářů:

  1. Já čekala, že tu lázeňskou sezónu neustojím... No nakonec jsem si tam nic nedala. =) Až v čajovně slanou pitu a zelený čaj.
    Už se těším na články. =)
    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. malinké hříchy se nepočítají :)) ale klobouk dolů, já bych asi neodolala :)

      Vymazat
  2. Ahoj,
    už nějakou dobu čtu tvůj blog a moc ti fandím :) Také se snažím zhubnout, začínala jsem na 72 kg, zatím jsem shodila 8 kg, ještě by to pár kil chtělo.
    Nedávno jsem také začala cvičit Jill a musím říct, že to byl v prvních dnech pro moje tělo docela záhul.
    Už se těším, až mi skončí zkouškové a budu se moct více věnovat cvičení :)
    Měj se hezky,
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8 KILO??? To je úžasné!! Jak se ti to povedlo prosimtě? Strava, cvičení nebo obojí? A zkouškové mi právě dnešním dnem skončilo. Teď už "jen" státnice :D ale ségra říkala, že se v psychologii učili, že pohyb má vliv a správnou funkci mozku. Takže minulý týden, když měla svaťák, tak se mnou každý den cvičila. No nevím, co je na tom pravdy, ale maturitu má :))) Tak to zkus, třeba ti to právě pomůže a všechno poleze líp do hlavy ;)

      Vymazat
    2. ahoj :)
      cvičení ani moc ne, chodila jsem sice dvakrát týdně plavat, ale to bylo tak všechno. Myslím, že mi hodně pomohlo, když jsem změnila práci, předtím jsem dělala brigádně v KFC, samozřejmě jsem tam jedla:) a velký problém byl, že jsem neměla čas na jídlo, nestíhala jsem obědy v menze, protože jsem hned po škole spěchala do práce, tam jsem byla i 10 hodin nebo i více s pouze jednou přestávkou na jídlo, a večer jsem vyluxovala lednici, protože jsem měla neskutečnej hlad. Teď mám sice sedavou práci, ale můžu se najíst, kdykoliv potřebuju a hrozně mi to pomohlo.
      Dneska mám už Jill za sebou a ještě jdu na procházku, už mě nebaví se učit, příští středu mám zkoušku :( ale tak snad to nějak zvládnu :)
      Jinak výsledky tvé proměny jsou super, jde to vidět, jen tak dál :)

      Vymazat
    3. Moc děkuju, snad to půjde tak dobře i dál :) Mě teďka to cvičení celkem baví, ale taky si myslím, že je to nejvíc o jídle. A v tom je strašně těžké se uhlídat...:(

      Vymazat