středa 8. května 2013

Feebinka se představuje aneb když už ani XXL triko neschová vše...

Ahoj,

tak už i na mne došlo.

Dovolte abych se nyní představila, jsem Feebinka, bude mi teprve 22 a už jsem tlustá jako ten vepř. Splácám všechno co vidím, dokud mi není špatně :D Nemám absolutně žádnou morálku týkající se jídla. Moje heslo je (a mám ho vylepené i na ledničce) "Cvičení je sprosté slovo a pokaždé, když jej vyslovím, jdu si vypláchnout pusu čokoládou". Tak to by o mě asi stačilo, abyste si udělali obrázek :D

Ale teď vážně... nejsem zas takový tlusťoch. Příroda mě obdařila závratnou výškou 162 centimetrů a já jsem se obdařila 69 kilogramy váhy v syrovém stavu. Takže jsem jen takový malý oplácánek, co nosí rifle velikosti 31 a je mu to líto, protože před časem si kupoval 28 :(


Mým cílem a cílem tohoto blogu je, přestat fňukat nad rozlitou horkou čokoládou a začít se sebou něco dělat, a to tak, ať to je příjemný boj. 


Tak pojďte bojovat se mnou!

3 komentáře:

  1. Tak to tvoje heslo mě dostalo :D Pod to bych se dřív mohla podepsat. Bohužel i pod toho vepře... Držím palce ve tvém boji, já válčím s postavou vyjedenou do rozměrů velryby :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vepřík nebo velryba - to už je asi jedno :) Rozhodující nejsou centimetry, ale to, jak se ve svém těle cítíš. Určitě je spousta spokojených velryb :D velryby jsou fajn :D

      Vymazat
  2. někdy nestačí ani XXXXXL tričko :D

    OdpovědětVymazat