čtvrtek 30. května 2013

Výsledky po dokončení 30 Day Shred

Ahoj děvčata, 

je to až neuvěřitelné, jak rychle těch 30 dní uběhlo a hlavně s jakou samozřejmostí jsem z ničeho nic dokázala totálně překopat všechno, na co jsem byla celý život zvyklá. Od stravy a pohybu, přes pitný režim až po dostatečný spánek, relax... A přestože, a to se přiznám bez mučení, jsem tuto kombinaci poctivě plnila zhruba 14 dní (pak už občas něco nevyšlo), tak výsledky jsou na světě. O tom, jak jsem docílila těchto prvních měřitelných a snad i viditelných změn připravuju extra článek, abych mohla všechno pěkně vysvětlit. Zde je tedy jen prostor pro výsledky.

Nejdříve začneme trochu matematicko-statisticky :D

1.level 30 Day Shred  = 17 489 671 698 796 374   litrů potu
2.level 30 Day Shred  = 281 907 509 721 890 176 041 358  litrů potu
3. level 30 Day Shred  = 50 950 353    litrů potu

Recenze tak trochu jinak:

  1. Z výše uvedených statistických výsledků lze odvodit, že:  první level je sice první a proto je taky nejlehčí, ale protože jste začátečník, tak to jde neskutečně blbě. Probudila jsem v sobě svaly, které nikdy předtím nefungovaly a ty se mi odměnily tak, že jsem asi první 3 dny jsem chodila (jak se říká u nás na Ostravsku) jako "naprcaný kačer"...Snad víte, co tím myslím. Nohy jsem jen tak poposunovala po zemi, zadek vyšpulený od toho, jak mě bolel...sednout si nešlo, sejít schody bylo nejhorší mučení na světě. Všichni se mi smáli. Ale já se nenechala odradit. Jakmile jsem večer pustila Jill, tak to vždycky nějak přešlo. Potřebuje to jen rozhýbat. Zbytek jedničky už pak byla pohodička.
  2. Po prvním levelu jsem si říkala, kdoví jakou teď nemám kondičku...ale druhý level mě rychle vrátil nohama na zem. Je těžký, je hnusný, je náročný na ruce, zápěstí a klouby všeobecně. Nelíbil se mi. Možná jsem ho začala  nesnášet už kvůli recenzím, nevím...každopádně výsledky měl ze všech  asi nejlepší, takže ho určitě ještě někdy zařadím ke cvičení :)
  3. Třetí to byl takový miláček. Nenápadný, nenucený, zábavný. Ale ty výsledky nic moc. Možná je to tím, že jsem přestala řešit pitný režim a občas malililinko zhřešila, možná je to tím, že největší změnou tělo prochází v začátcích cvičení. Nevím. Každopádně je to škoda, bavil mě nejvíce.
Tabulka mluví celkem jasně....hubnu :) Nejvíce přes břicho, stehna a prsa.  Určila jsem si taky nějaké cíle, kterých bych chtěla dosáhnout. Myslím si, že při mé výšce (respektivě nížce :D) 162 cm je to reálné. Ale jak dlouho to bude trvat, to si nedokážu odhadovat...rok určitě :D



A fotečky.....mám tady pro srovnání i ty před cvičením. Je to na stejném místě ve stejném oblečení a jsem to já osobně. Myslela jsem si, že nemám žádné poznávací znamení, abyste mi to věřili...ale mám. Kdo mi nevěří, nechť se mrkne na mé ňadro (reálně vpravo, na fotce vlevo), uvidíte tam znamínko.




Je zvláštní, že když jsem si prohlídla ty fotky, tak jsem se málem rozbrečela. Připadalo mi, že  se nic nezměnilo a že všechno bylo k ničemu. Až když je teď vidím pod sebou, tak vidím, jaký je tam rozdíl. Když já si na svoji novou postavu tak rychle zvykla, že jsem zapomněla, jak to bývalo před měsícem :D :)))))

Fotka zepředu nic moc....tam fakt změnu nevidím :D  Ale obrovitánskou radost mám z té fotky zezadu. To je prostě bomba. Mám fakt pěkný zadek, že? :D Docela dost viditelně se zpevnil a zmizely mi všechny ty nechutnosti jako je celulitida a strie a místo toho vylezly dva "sexy ďůlky" nad kalhotkama :D I když míry přes zadek se moc nezměnily, musíte uznat samy, že vypadá úplně jinak. Ze stejné fotky jde taky poznat, že v obvodu břicha ubylo 8 centimetrů. A ubylo to přesně z těch hnusných špekanců, do kterých se vám zažezávají kalhotky :D No a fotka z boku taky dobrá, i když se mi zdá, že ve skutečnosti je to ještě o něco lepší :) A vůbec, připadám si teď taková sporovnější :)))) 

Nevím jak pro vás, ale pro mě je tohle MAXIMÁLNÍ MOTIVACE k tomu, abych pokračovala!! Doufám, že mě tady bude chodit podporovat dál k 6 týdennímu masakru jménem 6 week 6 pack!!!


13 komentářů:

  1. Já rozdíly tedy vidím dost velké... Z profilu je tvé břicho určitě menší, zadeček hezky zpevněný, řekla bych, že i boky máš menší. Gratuluju ti, myslím, že je to skvělý výsledek. =)
    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsi zlatá :) doufám, že jednou taky uvidím tvoje výsledky, hm? :D

      Vymazat
  2. Závidím!:D Ale přeji ti to.
    Pokroky jsou krásně, jen tak dál! A krásně se ti vytvaruje postava!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezávíď a pojď do toho taky...Já jsem teď trochu zlenivěla, ale jakmile se do toho kola dostaneš, tak tě to chytne a už nebudeš chtít přestat :)

      Vymazat
  3. Rozhodně krásné výsledky, gratuluji a pokračuj :) Držím palečky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Nikki, od tebe pochvala obzvlášť zahřeje u srdíčka :)

      Vymazat
  4. Skvele vysledky...tiez som zacala s 30 days shred a dnes zacinam s ripped 2 level, asi sa budem musiet tiez takto fotit nech tie zmeny vidim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě! Protože já na sobě poznala, že jsem zhubla, ale takhle na fotkách je to vidět mnohem více :)

      Vymazat
  5. Pani, super, je to skvela motivace protoze ja zejtra zacinam level 2 a jsem na sebe fakt zvedava:D

    OdpovědětVymazat
  6. Bezva výsledky! :)
    Dnes začínám výzvu a doufám, že to dotáhnu až do konce :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná práce a výsledky jsou vidět ze všech stran. Já mám za sebou 8 den a už pomalu výsledky také vidím. Držím moc palce v tvém snažení;) Pavla

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Krása, moc ti gratuluju! :)
    Já mám dnes 14. den, tak snad ty výsledku budou, stejně jako u tebe. :)

    OdpovědětVymazat