středa 15. května 2013

Den 19 - do kraťásků

Ahoj děvčata :)

dneska jen hodně krátce. Zítra mám dvě zkoušky a tak jako vždy jsem to časově trochu (dost) podcenila :D
No, ono to vlastně ani tak není k smíchu, ale lidi se baví na cizím neštěstí, tak budu ráda, když vám moje neštěstí zpříjemní konec dne :D

Dneska jsem hrozně mimo...dokonce tak strašně moc mimo, že jsem si místo 2. levelu 30 DS, pustila první a odcvičila prvních 10 minut než mi to došlo...tak jsem byla chvíli naštvaná, ale pak jsem si uvědomila, že na tom není nic špatného odcvičit si něco navíc. Alespoň dneska to cvičení stálo za to...protože 40 minut Jillian je FAKT HODNĚ MOC JILLIAN :D

Ale i tak jsem si dala Casseyin blogilates "na zadek"...začíná nám totiž pomalu kraťásková sezóna a přiznám se bez mučení, že se na ni letos těším...Obvykle nosím až do poloviny července džíny, abych nemusela lidi obtěžovat svýma hnusnýma nohama. Dá to sílu přesvědčit všechny okolo, že vám vůůůůůbec není vedro, že jste teplomilní a tohle je pro vás akorát. PRDLAČKY :D Potím se jak vrata od chlíva, ale jedině 40°C ve stínu mě donutí vzít sukni nebo kraťasy..:D Ale věřím, že nejsem jediný blázen, co se všemožně snaží zahalovat..

Takže....letos žádné zakrývání. Pěkně si máknu a pak hurááááááá do kraťásků a doufám, že nás bude co nejvíc :))) Jsem moc ráda, že se na mě chodíte koukat, moc mi to pomáhá :))) jste úžasní

Mějte se krásně :))

30 DS: =)
Pití: =)
Sladkosti: =)
Cvičení navíc: blogilates + 10 minut 1. level Shred :D

PS: SAMÍ ZELENÍ SMAJLÍCÍ, VIDÍTE?
PSS: zas tak moc krátké to dneska nebylo, že? :D

4 komentáře:

  1. To je můj sen... Mít krásné štíhlé nohy, abych se vtěsnala do nějakých pěkných džínových kraťasů a nemusela se starat o to, kde mi co leze, kde co přetýká apod. =) Jinak ti fandím s tou Jillian... Já cvičila taky 30 Day Shred, už minulý rok, ale neměla jsem takové výsledky, protože jsem nepřizpůsobila jídelníček. Možná ji zas začnu cvičit, ale hlavně teď chci chodit plavat, to mě dost baví. Snad ta kila sklepu aspoň trochu do prázdnin a do začátku nového školního roku. =)
    Míša

    OdpovědětVymazat
  2. No ono to jídlo je v podstatě asi to hlavní, na co je třeba se zaměřit. Někdo dokonce tvrdí, že hubnutí je ze 70-80% tvořeno jen tím, co jíš a jen ten zbytek je cvičení. Nevím, co je na tom pravdy, nejsem vědec, ale podle mě je to tak. Jídlo dělá nejvíce...ale na druhou stranu jedině cvičení mě donutilo umírnit se v jídle, protože jsem nechtěla, aby tolik práce přišlo nazmar :D Do té doby jsem si řekla "však ono se to nezblází..ale zbláznilo a proto mám blog :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mám s tím podobné zkušenosti... Já před dvěma lety zhubla cca 10kg a v podstatě jen díky upravenému jídelníčku, neboť já byla vždy líné stvoření. =D Ale je pravda, že když mě kila začala opouštět, tak jsem cvičit začala... Pěkně mě to namotivovalo. =)
    Míša

    OdpovědětVymazat