čtvrtek 16. května 2013

Den 20 - Spát se mi co? Chce!

Ahoj ahoj..vítejte u pravidelného denního reportu :D

Dneska byl zvláštní den...začalo to tím, že jsem v noci vůbec nespala..asi nervozitou ze zkoušek. Pořád jsem se jen převalovala, ani oči jsem neuměla udržet zavřené, samy se mi otevíraly....připadala jsem si jako nějaký zombík....ale pořádně naštvaný zombík :D protože, co potřebuje tělo aby hublo a prosperovalo? SPÁNEK!!! A ten se nedostavil, takže pro tuto chvíli jedu už skoro 40 hodin vkuse. 

Naštěstí to neohrozilo zkoušky - obě zkoušky se vydařily :) Mysleli jste na mně, že?  Ze zkoušky jsem se pak plná energie v balerinkách a s neforemným 2,5 kilovým noťasem na rameni prošla domů pěšky, což je necelé 3 km. To je v mém případě dost slušný výkon. Jó, holt někdy se vyplatí zapomenout si šalinkartu doma :D

Večer se ale únava a stres podepsaly na výkonu. Stalo se to, že se mi začla motat hlava, udělalo se mi strašně zle a neuměla jsem to dokončit. Musela jsem si sednout a rozdýchávat to. Naštěstí už zbýval jen ABS ve třetím kole, takže jsem o moc nepřišla, ale dostala jsem vynadáno od našich, že by bylo nejlepší, kdybych toho cvičení nechala. Achjo, běžte někdo za něma a vysvětlete jim jak moc je to pro mě důležité, já na to nemám totiž sílu...

Ale abychom neskončili tak pochmurně. V rámci Nikkčiny dnešní výzvy bych měla sníst něco, co jsem ještě nikdy v životě nejedla. A proto jsem si koupila pohanku a rýžové vločky. Obojí za 30 kaček, to není tak špatné :) 

Na ty vločky jsem obzvlášť moc zvědavá.  Už hrozně dlouho je chci vyzkoušet. Hned ráno je vyzkouším na snídani.
  

ZÍTRA: VÝSLEDKY PO 2. LEVELU :-)

30 DS: =)
Pití: =(
Sladkosti:  =)
Cvičení navíc: procházka

Žádné komentáře:

Okomentovat