středa 22. května 2013

Den 25 - zpropadené jídlo

Holky a děvčata,

jak jsem slíbila, tak činím..dneska jsem cvičila po pětadvacáté. Šílené číslo. Nikdy bych nevěřila, že tak daleko dojdu. Se cvičením to jde prozatím hladce. Sice stále nestíhám Natali a občas ani Anitě :D ale cvičím fakt poctivě i v pauzách, kdy se Jill jen vykecává.  Nikdy jsem necvičila, odjakživa jsem měla ke sportu a pohybu všeobecně odpor, proto jsem ze svých výkonů opravdu upřímně překvapená a nadšená.

Co mi ale trochu sráží na radosti je to, že prostě nejsem schopná jíst to, co bych chtěla a co vím, že bych měla jíst. Nejím žádné extra hnusárny, jako předtím. Ale tu čokoládu si v posledních dnech  proste neumím odpustit. Už jsem uklidila všechno sladké, co mám denně na očích...ale ta chuť si mě prostě stejně najde. Odpoledne už jsem se na sebe fakt naštvala a chuť zahnala rýžovou kaší. Vím, že odpoledne je to taky trochu hřích, ale pořád menší než ta zpropadená čokoláda :D Já už fakt nevím, co s tím, nejradši bych si pořádně vyfackovala! Tolik dřiny a času mě to stojí a já si to tím jídlem takhle podělám :( Přitom o jídle se říká, že je 80 % úspěchu a cvičení je jen zbylých 20 %....no doufám, že to není pravda..kéž by to alespoň bylo padesát na padesát :D

                             Moje veselá rýžová kaše s "přesnídávkovým" ksichtíkem :)))


6 komentářů:

  1. Ahoj, čtu tvůj blog denně, gratuluju ti k tomu, jak ti to krásně jde :) O jídle se taky říká, že pokud jíš z 80% zdravě a 20% jsou nějaké malé hřichy, tak to nevadí. Snad tě to trochu potěší :) Mě posledních pár dní taky honí mlsná, naštěstí doma nic nemám, tak hřeším maximálně ochuceným jogutem ve večerním hodinách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Faakt? To jsem nevěděla s těma procentama....to je bezva, to jsi mě potěšila víc než jen trochu :))) Ale stejně - trocha morálky ve stravování by mi neuškodila :D A ten jogurt to je dobrá věc...a co si tak do něj dáváš? med nebo ovoce nebo něco úplně jinýho?

      Vymazat
    2. Četla jsem to na nějakém blogu myslím a tomuto názoru byli nakloněný i slavní trenéři, myslim, že tam byla jsemovaná i Jill, ale nejsem si jistá :)Většinou si kupuju už nějaký s příchutí i když to taky není nejzdravější. Takhle večer jsem si ho dávala samotný, ráno si do jogurtu strouhám jablko nebo tvaroh s banánem je moc dobrý :)A jěště jedna mňamka, kterou jsem už dlouho neměla je nastrouhaná mrkev na jemno, nastrouhaný jablko na hrubo, k tomu med, oříšky a rozinky :)

      Vymazat
    3. No já se k tomu názoru taky přikláním, určitě je to zdravý :D A to s tou mrkvičkou a jablkem nám dělal taťka, když jsme byly se segrou ještě děti. A kapal do toho i citron a kapku oleje. Že prý se ty vitamíny díky tomu oleji líp vstřebají. Teďka jsem se tak zběžně mrkla na net a taky jsem to tam našla - bud zakápnout 2-3 kapky oleje anebo si k tomu dát třeba chleba s máslem. Tak moc díky za tip, úplně bych na tohle zapomněla :)

      Vymazat
  2. Myslím, že máš chuť na sladké, protože ti něco chybí, tělo si o to říká, když máš výdej, musíš tělu dát dostatek živin, pak bude spokojené. Dobré je doplnit stravu o kvalitní bílkoviny, sojové produkty, prostě si tělo vyživit, hýčkat. Taky někdy bojuji s chutěma, řeším to třeba hrstičkou mandlí, takové zdravé zobání, nebo celkem pravidelně jedním čtverečkem kvalitní čokolády, ale jen těsně po obědě ke kávě a na to se těším a vím, že si to nemusím vyčítat :) hodně štěstí !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip a ještě větší dík za podporu :) Oříšky zbožňuju, třeba u pistácií mi nikdy jeden balíček nestačí. Ale kde na to člověk má pořád brát peníze? :D A k té kvalitní čokoládě - máš pravdu - je to chuťově lepší, zdravější a navíc mi vždycky stačí jen kousíček a chuť je pryč :)

      Vymazat