úterý 21. května 2013

Jen pro silné nátury !!!

Tak mě tady máte. Je to děs běs, já vím. Snad teď se mnou nepřestanete kamarádit :D

Ke všem tělům patří jedna hlava, která je jen ořezaná. Schválně jsem se nechala vyfotit celá i s hlavou, aby pak (až se mi nedejbože podaří zhubnout) mi nikdo nevyčítal, že na těchto fotkách je někdo jiný. Není, jsem to já. Bohužel.

Fotky jsou někdy z konce února. Fotila jsem se tehdy pro Nikčinu soutěž. Bohužel jsem na sobě začala makat až poslední 3 týdny, přesněji posledních 24 dní :)))



4 komentáře:

  1. Tak jsem zvědavá na tvou proměnu. Máš hezké ženské tvary. =)
    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale houby, vždyť je to ostuda takové tělo :( Ženské jsou na mně leda prsa...ale ty bych chtěla taky aspoň trošku zhubnout. Přítel s tím ale moc nesouhlasí :D dokonce mi říkal, jestli už s tím hubnutím nechci radši přestat...ti chlapi nic neocení fakt :))

      Vymazat
    2. Ty mi dáš za pravdu až to shodíš. ;) Jinak říkala jsem si, že ta prsa máš opravdu pěkná, kéž bych měla taková... Já mám lentilky pod kobercem. =D

      Vymazat
    3. Už aby to bylo, ja už jsem někde psala, jsem zvědavá, jak vypadá moje tělo doopravdy :) A lentilky jsou náhodou fajn :)

      Vymazat