pátek 17. května 2013

Stop den :)

Tak dnes podruhé ahoj ahoj :)

Zkoušela jsem ty rýžové vločky, jak jsem včera psala. Měla jsem zrovna v ledničce zavařené maliny, tak jsem si je vzala k tomu, posypala skořicí a je to fakt dobrá mňamka. Je to v podstatě takový lehkounký rýžový nákyp, který se nevaří půl hodiny, ale doslova jen pár vteřin. Ony se totiž v podstatě vůbec nevaří. Uvaříte jen mléko, do kterého nasypete tyhle vločky a přiklopíte je. A ony se už udělají samy během 4-5 minutek. Takže je ani nemusíte hlídat, míchat apod., což se ráno určitě hodí. Mezitím si skočíte do koupelny namalovat se a když se vrátíte, máte uvařeno :)

Dneska už na mě čekal 3.level, ale koukala jsem, že je docela náročný na nohy a kolena. Takže stejně jako po prvním levelu si i dnes dám jednodenní regenerační pauzu a dopřeju kolínkům svatý klid a dám si jen blogilates a kalanetiku a frčím do hajan...:)

Kdo ještě nekoukal, dnes jsem přidávala výsledky mého hubnoucího boje...tady to máte -  Výsledky po 20 dnech. Mějte se krásně a zítra už se těším na vás i na třetí level JM, prý je to příjemnější než dvojka, tak to jsem zvědavá teda :)))

Pá  F.

1 komentář:

  1. To vypadá moc dobře... A když už jsi u těch rýžových vloček, zkus si udělat rýžové nudle s kuřecím masem a zeleninou. Jím to už čtvrtý den a pořád je to výborný. =)
    Míša

    OdpovědětVymazat