pátek 17. května 2013

Výsledky po 20 dnech

Tak děvčata,

Smajlíky vám tady dávám postupně každý den.... Přiznám se, že jejich dodržování těchto druhých deseti dní bylo mnohem těžší. Už jsem sice věděla, co a kdy jíst, ale to pití. Ach bože, to pití :( Dalo by se říct, že nejvíc vody vypiju až večer při cvičení. Přes den si prostě nevzpomenu... A proto si dávám takovou malou osobní výzvičku a budu zbylých 10 dní opravdu poctivě pít 2 litry denně. Ať se děje, co se děje! I kdybych měla oba dva litry vypít najednou až ve 23:59 :D TO VÁM SLIBUJU!
U sladkostí se celkem ovládám. Jen jeden den jsem si vzala kousek čokolády viz. den 18., ale to není žádná tragédie. Kalorie si fakt nepočítám a ani je nechci nikdy v životě počítat. A ne - nemám ANI ZHRUBA přehled o tom, kolik jich spořádám. Jím rozumné porce rozumných věcí v rozumnou dobu a to, jak je vidět, celkem stačí :)

A teď k výsledkům:


Přesně jak jsem čekala, ty váhové úbytky jsou o dost menší než po prvních 10 dnech. Včera mi tady jedna slečna psala, že je smutná z toho, že se váha nehýbe. Já jsem z toho byla taky smutná, ale vím, že to tak prostě při cvičení je. Vím, že kdybych se vykašlala na Jill a jedla jen zdravě, tak jde váha dolů mnohem rychleji. Ale přiznejme si to - kdo z vašich blízkých ví, kolik vážíte...Maximálně váš lékař a možná ani ten ne...Tak proč je to sakra pro nás-vás tak moc důležité? Ráda bych vám to řekla, ale sama to nevím. Asi nějakej error v mozku :D 

Ale dneska je asi ten zlomový den, kdy jsem si poprvé svědomitě řekla, že už na váhu kašlu! A neuvěříte proč! Já tomu totiž taky nemohla uvěřit. Když jsem se dnes měřila, zjistila jsem, že se moje nové míry shodují s těmi, které jsem měla před 2 lety. Na tom by nebylo nic tak divného...až na to, že jsem v tu dobu nevážila 67, ale jen 62 kilo!!! Chápete to? Přitom ani ty míry nejsou úplně klíčové. Stačí se podívat do zrcadla -  vidím, že takhle jsem nikdy nevypadala.  Na břiše se mi rýsují svaly a dokonce mi koukají i kyčelní kosti. VŽDYŤ JÁ ANI NEVĚDĚLA, ŽE JE MÁM! :D Říkala jsem si, že bych sem dala i fotku, ať moji radost pochopíte, ale myslím, že to ještě těch 10 dní vydržíte a necháme to až na konec 30 DS, hm? :))) A vůbec - nechcete raději vy mi poslat nějaké vaše fotky změn, pokud už máte? Můžu je tady uveřejnit a společně motivovat další a další a dalšíííí :) a zhubne s námi celý svět! :D


6 komentářů:

  1. Nádhera, centimetry jdou dolů a to je důležité. Grtuluji, taky se mi objevují první změny a přistihla jsem se, že se prohlížím v zrcadle a líbí se mi to, ale nejvíce zvědavá jsem, jak by moje tělo vypadalo se svaly, bez tuku mezi nimi, to je cíl cesty. Přeji hodně dalších úspěchů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak :) ta zvědavost, jak budu vypadat je taky skvělá motivace. Cítím na břichu fakt pevné svaly, takže doufám, že až shodím tuky, tak půjdou břišáky alespoň trošililinku vidět. Ale ještě to bude chtít pořádně zamakat, ať to stojí za to :-) jinak díky moc za podporu :-)

      Vymazat
  2. No krása, gratuluju. =) Děláš dobře, že ty kalorky nepočítáš... Jakmile jednou začneš, je těžký se toho zbavit. To pak furt čučíš na etikety a na netu na kalorický tabulky... - Můj případ. =D Ale tak mně to zas nevadí, aspoň mám přehled o tom, co jím. (Tím nechci říct, že ty bys neměla)
    Už víš, co budeš cvičit po 30DS? Za sebe bych doporučila 6 Week Six Pack. =)Já se budu vážit zítra, tak uvidím...
    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ty kalorie nepočítám, protože nemám ani čas ani sílu si vážit, kolik gramů lučiny si dávám na chleba a jestli moje rizoto váží 100 nebo 200g. Na to jsem malý pán, nemám takhle přesnou váhu, neumím to ani odhadnout a navíc hodně často jím v menze, kde ani nevím, z čeho to jídlo dělali, takže u mě to moc smysl nemá. Myslím, že důležité je jíst co nejvíce zeleniny, nepřejídat se a jíst, když si o to tělo řekne. Na etikety teda koukám, ale jen když třeba v obchodě porovnávám jestli vzít tenhle jogurt nebo tamten, a to spíše koukám na složení :-)
      No a co budu cvičit dál ještě přesně nevím...6 week 6 packs jsem zkoušela po částech dělat asi před týdnem a docela se mi to líbilo, je to takové nápaditější a zábavnější než 30 DS. Ale zase si říkám, že bych chtěla spíš shodit přes nohy. Takže možná to budu kombinovat ještě s něčím...možná s Ripped in 30 nebo třeba začnu běhat :) mám i rotoped, ale nějak mě to na něm nebaví...

      Vymazat
    2. Tak až takto to taky neřeším, jen si hlídám složení potravy - např. místo tučného tvarohu odtučněný či polotučný, abych se vešla do bazálu. =) Už se moc těším, až zase začnu s Jill. ;)

      Vymazat
    3. a teďka něco cvičíš?

      Vymazat