neděle 19. května 2013

Den 21 - první rande se 3.levelem

Ahoj ŽENY,

moc moc se omlouvám, ale včera byl hrozně hektický den. Mám toho teďka hodně, takže jsem stihla jen odepsat na Vaše komentáře a vzkazy. Jsem moc ráda, že mi píšete, člověka to hned pěkně nabudí, že v tom není sám....:)

Včera byl ták nádherný den, že mi bylo až do breku, že musím sedět u noťasu a dělat věci do školy. Ale na cvičení jsem si čas udělala. Poslední dobou jsem právě začla cvičení milovat. To je tak příjemné odtrhnout se na chvíli od monitoru a vypustit ze sebe všechen vztek na celý svět :D
Včera jsem teda začala konečně třetí level. Holky, řeknu vám narovinu, je to mazec. Ale mnohem příjemnější mazec než dvojka. Je to takové veselé a nápadité hopsání. Je tam taky dost cviků, které známe z prvního levelu, akorát jsou ztížené tím, že se dělají s činkami. Tady alespoň na sobě poznáte, jaký obrovský kus cesty jste si prošly, když jste tehdy před dvaceti dny umíraly při jumping jacks a teď je děláte dokonce s činkami a jde to celkem dobře :) možná si dneska, pokud mi zbude trochu času zkusím udělat po trojce celý první level. Teď už to musí být přece hračka :))


11 komentářů:

  1. Pěkný postup :) Ať to jde i nadále :) Jsem zvědavá na další výsledky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jooo, to já jsem zvědavá víc :) začínají na mě lézt chutě na sladké, snad si to nepokazím...držte mi palce :)

      Vymazat
  2. Pěkně =) Pamatuju na 3. level, to bylo pro mě utrpení. Všechno to poskakování, byla jsem hodně udýchaná po pár jejích cvicích... Kupodivu mě jumping jacks tak nevadily, spíše to posilování, třeba když musíš držet činky nad hlavou a zvedat je a k tomu zvedat nohu... No to bylo utrpení. Ale koukám kolem sebe a přijde mi, že zase všichni začali cvičit Jill... Třeba se hecnu a začnu taky. =)
    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A chutě na sladké mám bohužel taky... Ale to se musí zvládnout. =)

      Vymazat
    2. chutě na sladké se nedají zvládnout! :D a určitě začni Jill. Jestli chceš, můžeš na mě počkat 8 dní a pak můžeme začít společně nějaký jiný její program. Přemýšlím mezi Ripped in 30, 6 weeks anebo Body revolution...

      Vymazat
    3. Jasně a možná se přidá i kamarádka. =)

      Vymazat
    4. A tak co si dáme? Já asi začnu s tím 6 weeks 6 packs. Je to víc kardio než posilování, takže to by mělo být na hubnutí nejeefektivnější. A hlavně - pod těma mýma špekama to zformované tělo stejně ani není vidět. Tak co, jdete do toho se mnou? :)

      Vymazat
    5. Já určitě, ten 6W6P se mi i hodí, potřebuju zpevnit břicho. =)

      Vymazat
    6. Super, tak to už se těším :))

      Vymazat
    7. Já taky, jen se obávám, že budu muset v červnu va týden vynechat... Jedeme se třídou na výtvarný kurz, ale snad mi to moje tělíčko na ten týden promine. =)

      Vymazat
    8. Určitě :) však záleží hlavně na jídle (bohužel-bohudík...) :)) A ten kurz ti závidím, já tak pěkný program nemám - čekají mě státnice na bakaláře, přijímačky na magistra a do toho budu od rána do večera v práci..:( kéž by měl den alespon 40 hodin...

      Vymazat