úterý 11. června 2013

Nemoci a Fitness

Ahoj děvčata,

dostavila se ke mě ta nejotravnější nemoc na světě - chřipka. Geniální však na téhle nemoci je ale to, že mě absolutně přešla veškerá chuť na jídlo a to hned ze tří důvodů:

  1. Když necítím vůni a chuť jídla, tak se (alespoň pro mě) vytrácí smysl jíst.
  2. Když jídlo nemůžu kvůli knedlíku v krku spolknout, tak mě to taky trochu odradí.
  3. Můj jediný dýchací otvor, který momentálně funguje jsou ústa..Když bych chtěla jíst, připravím se tím o přísun kyslíku. A i když je jídlo pro mě opravdu hodně důležité, tak kyslík je prostě kyslík, k tomu asi není co dodat :D
Sečteno podtrženo, chřipka je nejlepší dieta ever -  za dva dny povalování se v posteli mám už jedno kilo dole :D 

Ale ne...radši bych měla to kilo zas nahoře, tohle mě fakt nebaví....Je to fakt jak naschvál, sotva se člověk sebere, že začne zase něco dělat, tak s tím musí přestat, protože nejen mozku, ale už ani tělu se nechce makat. Takže na nějaké ty cvičební pokroky si musíme ještě chvíli počkat. A na ty kuchyňské bohužel taky. Momentálně je totiž vrchol mé gastronomie zelený čaj s medem a citronem  :D 

ALE! Jak všichni víme, u nemoci by se nemělo cvičit, tak proč příspěvek o nemoci? Jak to souvisí s fitness? Protože zdravý pohyb a zdravá strava posílí organismus. Lidé, kteří cvičí a snaží se jíst zdravě jen tak nějakou nemoc nechytí. Jejich tělo je silné, připravené porvat se s kdejakým bacilem :) Takže poctivě cvičte, papejte zeleninu a ovoce a už žádný moribundus... 

Dala jsem vám tady taky obrázek. Týká se konkrétně chřipky, každopádně si myslím, že 3 tipy z dolní části - cvičení, zdravá strava a úsměv - jsou lékem na všechno, nejen na opravdové nemoci :-)

Mějte se krásně, buďte zdravé a usměvavé :)

Pa F.



Žádné komentáře:

Okomentovat