neděle 9. června 2013

Morálka aneb proč je tu 9 dní pusto

Dneska si povíme něco o morálce a slibech :D

Jsem fakt koza kozatá. Přiznám to narovinu. Něco se stalo. Nebudu vás napínat, není to takové drama. Prostě jsem "jen" usnula na vavřínech. Od chvíle, kdy jsem tady nadšeně dala motivační obrázek, tak jsem se ani jeden den nedokopala ke cvičení. Pořád si to v hlavě omlouvám. Říkám si: není čas, teď se to nehodí, teď jsem jedla, teď mě bolí hlava, už je moc pozdě, teď moc brzo...Ale vím, že to jsou jen výmluvy. Když člověk něco chce, tak maká. A já chci, ale nemakám. Nechybí mi motivace. To vůbec. Ale nevím, co mi chybí. Dokonce už jsem začla do sebe plácat i jídlo, které jsem se zařekla, že už nikdy. Naštěstí aspoň můj žaludek má rozum a po měsíci relativně zdravé stravy teďka protestuje a je mi neskutečně těžko. Ale i tak mě to neodrazuje. Jo, tak asi je to lepší než před mým hubnutím. Ale není to zdaleka takové, jako bych si přála.

Důvodem, proč jsem tu teď 9 dní nic nepsala nebylo to, že jsem neměla čas nebo se mi nechtělo. Ale hrozně se za sebe stydím. To snad ani není možné, jaká jsem husa. Každý den tu chodím a koukám, jak klesá návštěvnost. Hrozně mě to mrzí. Nebudu vám radši už nic slibovat, ale chtěla bych to tu zas trochu postavit na nohy :) Takovým malým impulsem mi pro to je i další  Nikčina výzva. Týká se to samozřejmě jídla. Jde o to vyzkoušet nové suroviny a uvařit nové recepty. Samozřejmě zdravě. Přihlásila jsem se a hned jak dojdou penízky z výplaty, tak se vrhnu na nákup nějakých zdravých dobrot. Na to se opravdu srdečně moc těším a uvařím si i kdyby trakaře padaly :) 

Můžete mi napsat nějaký tip na věci, které mi doporučujete na vyzkoušení nebo i recepty. Těším se 

PS: moc děkuju za podporu těm, kteří tady vytrvale chodí každý den :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat