čtvrtek 11. července 2013

Co je (a co bude) nového

Ahojky :)

tak jsem dnes trochu poupravila záložky na blogu, ať je to přehlednější. Je to můj první blog, takže mi to všechno trošku dýl trvá, ale dejte mi pár dní a bude to tu žůžo :D

Vzhledem k mým venkovním zahradním aktivitám mám pocit, že nějakou Jill ani Zuzku nepotřebuju. Každý den jsem cca 10 hodin venku a pracuju. Od sekání trávy, přes šplhání po stromě pro třeštně :D až po řezání dřeva ruční pilkou! To je teprve makačka ! Proto jsem dnes už ani necvičila, jsem tam ubitá, až to pěkné není. Zítra by už mělo pršet, takže snad bude víc energie i času :)

Dneska jsem si dělala supr osvěžující rychlý a zdravý salátek. Recept i s fotkou přidám do speciální sekce s názvem Zdravě z mého stolu. Tato rubrika je věnována takové "soutěži", kterou před časem vyhlásila Nikki. Dočtete se tam i o pravidlech. 

Snažím se teď fotit i své jídlo, ale máme docela tmavou kuchyň, takže fotky nejsou vůbec hezké a s bleskem jsou dost zkreslené barvy. Však to určitě znáte. Nicméně, pár foteček by se snad vybrat dalo.

Jo a mám ještě jednu novinku. V nejbližších dnech se ke mě možná přidá i má drahá sestra. Už jsem o ní jednou psala. Je o 3 roky mladší a asi o 20 kilo lehčí :D Ne, teď vážně...při své výšce 172 cm váží asi 55 kilo. Je štíhlounká, ale trápí jí, že nemá kondičku, takže se rozhodla, že začne cvičit se mnou. Nevím, jestli bude přispívat na blog (zatím netuší, že nějaký mám), ale tvrdila, že to myslí vážně. Tak to jsem sama zvědavá.

Tak a to je pro dnešek vše, hajdy do postele, tělo musí být odpočaté, aby spalovalo!

Tak zase zítra, pa

1 komentář:

  1. Fíha, jde vidět, že jsi dost vytížená, když tak makáš. :))
    Jinak je super, že se sestra tak rozhodla, určitě ti bude oporou. ;)

    OdpovědětVymazat