úterý 9. července 2013

Nelelkuju

Čauky mňauky,

tak jsem po 2 dnech strávených u babičky (ano, i 22 letá holka jezdí na prázdniny k babičce) zase tady!

Jak jsem říkala, byla jsem nakupovat ve zdravé výživě. Tam vám mají věcíííí..ale ty ceny nepotěšily..a hlavně - nevěděla jsem co vzít, skoro nic jsem podle názvu neznala. Příště se na to musím připravit. Kdo se má v těch bulgurech a kuskusech vyznat :))) Nakonec jsem vzala jen tři věci - celozrnné těstoviny, celozrnnou mouku a kuskus. Na ten se obzvlášť těším. Taky jsem si pořídila (dostala od babičky) téměř 2 kila jahod. K tomu nám na zahrádce právě dozrály všechny moje oblíbenosti, jako jsou ředkvičky, kedlubny a saláty. No to bude zítra hostina. Nevím, co si dát dřív :)

Samozřejmě ani se cvičením nezahálím. Včera se mi povedlo se sestřiným noťasem chytnout wifi, takže jsem si hned po ránu dala pěkně do těla se 6 WEEK 6 PACK...Teda, to byla makačka. Bez mučení se přiznám, že posledních 10 minut jsem si k noťasu sedla, nechápavě koukala a nemohla uvěřit vlastním očím, co to ta Jillian po mě chce? Tohle FAKT není pro začátečníky = pro mě. Takže jsem to vykoumala - stejně mě nebaví každý den dělat to stejné, budu si prostě dělat, co chci, podle nálady a aktuálního fyzického rozpoložení...pohyb je důležitý a myslím, že je jedno v jaké formě a kdo je cvičitel. Hlavní je něco dělat a nelelkovat. Takže jen pro shrnutí - první den (předevčírem) jsem cvičila Zuzčin ZWOW 53, včera 6 WEEK a dnes pro změnu 3. level Shredu. Teď už stahuju Ripped in 30 a těším se na zítra. Vyzkouším si toho alespoň co nejvíc a třeba pak už zůstanu u něčeho konkrétního. Ale prozatím mi to vyhovuje. Včera i dnes jsem si k těmto workoutům přidala taky 3 hodinovou procházku a můžu vám říct, že je to boží pocit jít večer strhaná do postele :D

Dneska už nemám moc sílu, ale zítra založím novou záložku, něco jako můj osobní cvičící kalendář a tam si budu psát, co jsem cvičila, ať je to všechno pěkně přehledně a taky abyste mě mohli kontrolovat a já abych nemusela každý den psát příspěvek ve stylu "ahoj, dnes jsem po stopadesátéosmé cvičila Shred a bylo to stejné jako vždy" :P Přece jen, tenhle blog byl založený hlavně proto, že miluju jídlo a vaření a chtěla jsem tvořit zdravé dobroty a k tomu jen tak mimochodem cvičit, zatím to vypadá, že je to ale naopak, přitom JÍÍÍDLO JE TO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ :)

Taky jsem si dnes v rychlosti založila účet na STOBu. Měla jsem strach, že do rána na to zapomenu :D Zatím jsem ho moc neprozkoumala, na to se taky chystám zítra. Vypadá to na náročný den...

Tak sportu zdar a mějte se famfárově :)

1 komentář:

  1. S tím stobem pozor - je o něm známo, že zakládá na velmi nízkých příjmech. Taky tam mám účet a ten sebekoučink je OK, aspoň vidíš, kolik kJ cca spořádáš za den, ale mít bazál 5400 kJ v mém věku (necelých 18) už je spíš KO. =)
    Míša

    OdpovědětVymazat