středa 11. září 2013

Jak budeme pokračovat

Včera v noci jsem tady přidala recenzi Piloxingu. Přiznám se, že je trochu subjektivnější a jen kladný, ale když já si prostě nemůžu pomoct, opravdu na cvičení nevidím jediný nedostatek.  Snad jen, že se za něj platí, ale tak to je trochu samozřejmost a cena v našem fitku je pro studenta 55 korun, což mi nepříjde vůbec moc.

Dneska je venku škaredě, takže to vypadá, že budu mít více času pro vás. Mám pár receptů a fotek, které bych tady chtěla ještě dnes přidat. Ale radši neslibuju. Vždycky, když napíšu, že něco udělám, tak mi do toho jak naschvál něco vleze a pak vypadám jak lhářka. Ale přiznávám, že ne vždy za to může nějaká nenadálá situace. Dost často prostě podcením svůj denní plán. S tím bych taky ráda něco udělala.

Dešti zdar!

F.


Edit: Ano, nestihla jsem to. Jsem hrozná. Vím. Stydím se.

Žádné komentáře:

Okomentovat