středa 2. října 2013

Aktuální foto a míry

 Tak vážení a milí čtenáři,

máte mě tady v celé mé kráse. Omluvte můj výraz v obličeji, nerada se fotím. 




6 komentářů:

  1. Ahoj, koukám, že jsme na tom skoro stejně, já jsem sice o krapítek větší, ale postavu máme dost podobnou. Tak ,holka, směle do toho:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se už dívala, že jsme si obě podobné - krev a mlíko děvčata :)

      Vymazat
    2. Jojo, krev a mlíko - já to mám po mamince:-) Prosím tě, chtěla jsem se zeptat, na kolik máš napočítanej příjem ve STOBu? Skoro si říkám, že těch mých 7800kJ je dost - dávám tak kolem 7100-7500kJ na pohodu (kdybych měla mít víc, tak mám asi problém udržet poměr B:T:S).

      Vymazat
  2. Ahoj, zase po delší době se ozývám i já. =D Měla jsem totiž taky dvouměsíční pauzu, ale už jsem si zase najela na režim. Četla jsem i tvůj dřívější článek kde píšeš, že bys nad sebou potřebovala bič a že máš návyky si omlouvat mlsání a tak... Tak aby tě to trochu uklidnilo - přesně těhle návyků se snažím zbavit celý svůj život. =D Celou dobu jsem tak odhodlaná a plánuju si, jaká twiggy budu.. Pak mi na stole přistane nějaká sladkost od mamky a všechny tyhle myšlenky jdou stranou. Je to skoro zoufalství... Miluju jídlo, miluju čokoládu, miluju sladkosti a v tu chvíli toužím jenom po tom to MÍT a když to sním, už si zas nadávám... Že jsem zase jednou tabulkou čokolády dál svému snu. =/ Na mě vážně neplatí nic jinýho, než sladké vysadit úplně nebo ho při nejmenším hodně zredukovat... U mě totiž platí rovnice: čím víc cukru jím, tím víc ho potřebuju. Takže si už ani nesladím pohankovou kaši, sladké maximálně bebečka nebo müsli... Ty první dny jsou peklo, ale pak se to většinou zklidní.
    K tvé postavě - máš před sebou určitě kratší cestu jak já. =/ Neboj... Když hubneš s někým, vyměňujete si své pocity, sdílíte své jídelníčky, třeba i spolu chodíte cvičit... Je ta cesta daleko zábavnější a je to určitě velká podpora. Zrovna teď se mnou začala hubnout spolužačka, která má ještě možná víc kg jak já... Dnes jsme bylyplavat, říkáme si co jsme jedly a tak. Sdílíme mezi sebou fotky štíhlých postaviček a vždycky si říkáme, že takhle budeme vypadat a tak. =D A je to fakt suprový. =) Možná bychom to mohly spolu zkusit taky, jestli máš zájem? Ale prý sis tu už někoho našla, takže když nebudeš chtít, tak se samozřejmě nic neděje. =)
    Co mi taky pomáhá je deníček. Založila jsem si ho a každý den tam píšu, jestli sjem zhřešila, jaký jsem měla pocity, i co jsem jedla, kolik pohybu jsem měla a tak... Dnes píšu 4.den. =) A taky je super si třeba na weheartit.com najít motivační fotografie a "thinspiration" a otisknout si je, nalepit si je někam na nástěnku, na zrcadlo, stáhnout do mobilu a tak. To mi taky momentálně hodně pomáhá. =)
    Tak zatím, přeju ti samé úspěchy a sobě taky, jsme na tom totiž obě dost podobně. =D =)
    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A promiň za ten hroznej sloh. =D

      Vymazat
    2. Ahoj Miško, vůůůůbec se neomlouvej za slohy! Jsem strašně moc ráda, že se zase ozýváš! Bude super, když se přidáš ke mně, resp. k nám :))) Já Kačku znám taky jen takhle virtuálně, takže se určitě neostýchej a napiš mi na feebinka@gmail.com. Určitě bude fajn mít dalšího podporovače a motivátora! Tím spíše, když vídím (čtu :D ) že jsme na tom úplně stejně, hlavně s těma sladkostma. Díky moc za tvé tipy a těším se mail :-) Ať se daří!

      Vymazat