úterý 1. října 2013

DEN D s Kaciii :-)


Zdravím Vás, přátelé zdravého životního stylu :)


Nebyl by den, kdy bych si neřekla věty:

  • dneska se mi to nehodí, začnu zítra
  • však se to pro jednou nezblázní, jedla jsem takhle celý život
  • vždyť je to jen trocha ...(čokolády, tatarky, ...doplň si sám)
  • vždyť je dneska zrovna .....(oslava, výročí,...doplň si sám)
a nejhorší věta a úplně smrtelná věta je:
  • To se musí sníst, jinak by se to zkazilo
Bože, jak já nesnáším tyhle svoje návyky. Proč musím tak trpět? Proč mám tak ráda jídlo? :D To není ale vůbec spravedlivé. Ségra s prominutím žere jak dobytek, líná je jak veš, ale váží snad už od 7. třídy stejně (poz. red. teď je jí 20 let a má pořád nějakých 52 kilo při výšce 175). 


PROČ? PROČ? PROČ JÁ NEMŮŽU?

Jo, dobře....někdy se neuhlídám a pozřu něco, za co bych si později nejradši naliskala, ale není to tak často. Příjde mi, že přibývám na váze a centimetrech jen ze vzduchu...prostě s věkem. Už tady byla asi miliarda pokusů se sebou něco udělat, ale já na to asi sama nemám. Potřebovala bych pevný řád a někoho, kdo by mě ztrestal, když bych ho nedodržela :D Asi zase vytasím svůj deníček a opráším účet na STOBu. Vím, že mě tady někdo před STOBem varoval, ale mne už opravdu není rady ani pomoci a nemám tolik peněz, abych si mohla dovolit celý nový šatník, protože do toho současného už se brzy nevejedu.

No zkrátím to - nikdo takový se nenašel a doma vesměs nikdo o mých snahách neví. Takže jsem to vyřešila takto -  přidávám se ke slečně Kačence z blogu Kaciiizdrave, která už toho má taky plné zuby a od zítřka už opravdu začneme. 

Tak nám nezapomeňte fandit a snad to nějak zmákneme a do Vánoc budeme kočky :)


PS: Přes noc si ještě rozmyslím, jak to vše bude vypadat, ale už teď se můžete těšit na zítřejší příspěvek, ve kterém nebudou chybět moje současné fotky, míry a taky moje cíle do konce roku 2013.

Tak nezapomeňte přijít zase na blog. Budu se na vás těšit :-)

Pac a pusu,
Vaše Fébinka

1 komentář:

  1. Hurá, hurá, hurá. Takže pěkně zápisky, kontrola a podpora:-) JDEM NA TO!!! Holky, držte nám palce:-)

    OdpovědětVymazat