čtvrtek 31. října 2013

Říjen je za námi

Taak a říjen je zase za námi. To nám to uteklo. Kalendář jsem doplnila, ale bohužel se vloudila malá školácká chybička. A to taková, že říjen má vlastně 31 dní, ale tabulka je udělaná jen pro 30 a nejde tam už doplnit řádek. Zrovna, když se mi začlo dařit. Takže jen pro zvědavce - dnešek stál z fitness hlediska stejně na houby - od zítřka nastupuju do práce, takže dnešek byl ve znamená stresu, papírování a nedostatku spánku. O nějakém cvičení nemůže být ani řeč, ale to bych necvičila nejspíše ani tak, jsem totiž nemocná.

Kdybych jej měla zhodnotit - musím říci, že jsem se nijak extra nepředřela. Vlastně to byl takový obraz mého běžného života. Jedla jsem, jak jsem chtěla, upravovala jsem spíše velikost porcí tak, abych se vešla do svého optimálního energetického příjmu. Se cvičením už to bylo malinko lepší - ať žije piloxing! :D  S výsledky budu poctivá - zjistím je až zítra ráno, ale už teď vím, že to opravu nebude kdovíjaké terno. Možná bych řekla - že díky svalům budu nejnže vážit více, ale připadám si taková větší, mohutnější, takže možná se centimetry hejbly opačným směrem. Zítra se to dozvím a věřte nebo ne, ale opravdu jsem celý měsíc na metr ani nesáhla, takže to bude překvapení i pro mě :)

Tak a nám nezbývá než se rovnýma nohama pustit do předvánoční výzvy. Hezky se samýma jedničkama - 1.11. :)

Za chvíli vložím první (ne)soutěžní příspěvek, podle kterého se můžete samy inspirovat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat