čtvrtek 31. října 2013

Feebinka


Ahoj holky,
jmenuju se Feebinka, je mi 22 let a pocházím z drsného Moravskoslezského kraje (stejně jako třeba Nikki). Pracuju na kancelářské pozici, takže celý den sedím u počítače. O víkendu kancelářskou židli vyměním za lavici, protože k práci navíc dělám dálkově vysokou.

Koníčky:
* Vaření - zbožňuju jídlo, strašně ráda ho připravuju a samozřejmě i baštím.
Přítel - strávím s ním nejvíce volného času a je to největší koníček mého života. Jsme spolu už 4 roky.
* Ruční práce a DIY - baví mě vyrábět si sama dekorace, šperky, apod. Právě si po večerech pletu šálu na zimu :)


Já a hubnutí:
Snažím se se sebou něco udělat téměř od ZŠ. To jsem neměla nadváhu, ale 2-3 kilča by se shodit daly. Nejvíce jsem přibrala během studia na VŠ - během 3 let to dělalo téměř 12 kilo (z 58 na aktuálních 70). Myslím si, že velký podíl na tom měla antikoncepce. Tu jsem před 2 měsíci vysadila, protože se začaly kolem mě množit informace o její škodlivosti a já to nechtěla riskovat. Ale samozřejmě za to může také rozhozený režim vysokoškoláka - každý den škola v jinou dobu, tzn. vstávání v různou dobu, rozložení jídel jen podle času - nejčastěji dohánění večer před spaním - klasika.

Proč chci změnu aneb co mi nejvíce vadí:
  1. Samozřejmě se ve svém těle necítím dobře. Těch 12 kilo za tak krátkou dobu je pro mne velké zklamání, ale na druhou stranu také velká výzva. Momentálně mi vadí hlavně, že mám 3/4 oblečení těsné a nedá se nosit a já utrácím další peníze, abych si kupovala oblečení pro tlusťochy. A protože uvnitř sebe pořád doufám, že je to oblečení jen "prozatím než zhubnu", tak se v nakupování moc nevyžívám a beru, co je.
  2. Další co mě fakt trápí je moje kondice. Nemám vůbec sílu. Když jedeme s přáteli na kolech, jedu poslední, lapám po dechu a je mi místy třeba i na zvracení. 
  3. Souvisí to s oběa předešlými body - chci být pro přítele pořád atraktivní. A to jak vizuálně (bod č.1), tak také fyzicky zdatná (bod 2). Rodiče přítele jsou velcí sportovci a je pro ně trochu zklamání, že jsem neohrabaný oplácánek.
Aktuální míry
  • Paže: 29 cm
  • Prsa: 97 cm
  • Pas: 78 cm
  • Břicho: 96 cm
  • Boky: 106 cm
  • Stehna: 62 cm
  • Lýtko: 38 cm
  • Váha: 70 Kg

Cíle do konce roku 2013:
  • Paže: 25 cm  (-4 cm)
  • Prsa: 92 cm  (-5 cm)
  • Pas: 75 cm  (-3 cm)
  • Břicho: 86 cm (-10 cm)
  • Boky: 100 cm (-6 cm)
  • Stehna: 58 cm (-4 cm)
  • Lýtko: 35 cm (-3 cm)
  • Váha: 65 Kg  (-5 kg)
Myslím si, že na 2 měsíce to není nic, co by se při určité kontrole a tréninku nedalo zvládnout. Samozřejmě je to ale optimistická varianta a kdyby to takto dopadlo, byla bych hrozně šťastná.
Přála bych si ale také, aby se mi zlepšila fyzička. Chtěla bych udělat:
  • 10 pánských kliků (momentálně dám jen jeden a to ještě hodně zkroucený)
  • 5x se zvednout na hrazdě (přítel se zvedne 4x :D, takže tak trochu bych ho chtěla pokořit) 
  • uběhnout 5 km vkuse.

Jak chci dosáhnout změny:
Opět si budu vést jakýsi kalendář, tentokrát ale rozšířený a budu si do něj psát informace, co se mi jak povedlo. Tzn. - končíme se smajlíkama, chce to fakta, abych zpětně měla kontrolu. Např.: Dne 3.11 jsem byla na piloxingu, snědla jsem 7150 KJ, a kromě kafe s 2 kostkama cukru jsem nehřešila, ..." Teď to možná zní trapně, ale věřte mi, že napsat to sem fakt pomáhá. Člověk si hned rozmyslí, jestli si tu koblihu dá nebo ne :D

Konkrétní kroky, které chci dodržovat jsou:
  • Zdravá strava - režim "jíst, co chci, hlavně jak se vejdu do KJ" se moc neosvědčil, chci opravdovou změnu
  • Hlídání KJ - musím se vejít do oněch 7200
  • Cvičení - každý den pohyb (buď piloxing nebo Jill, Zuzka, apod.)
  • Běhání - 3x týdně běhání (alespoň 15 min)
  • Sladkosti - max. 1x týdně
  • Pití - každý den min. 2 litry
  • Spánek - min. 6,5 hodiny (upraveno kvůli práci, vstávám lehce před pátou ranní :-(  )

Motivací budiž mi tento příspěvěk, vy - milí čtenáři a také plán, že pokud se dostanu alespoň na půl cesty mým cílům, pořídím si sportester, činky a další věci, které mi pomůžou dostat se ještě dál :)

Žádné komentáře:

Okomentovat