středa 23. října 2013

Volejte sláva a tři dny se radujte aneb Febča byla běhat


Ahoj děvčata (a chlapci?)

Proč takový hurá nadpis? Protože jsem konečně po 22 dnech od založení kalendáře splnila to, co jsem si předsevzala. Včerejšek je první den, kdy mi svítí zelené smajlíky. Jo, já vím, asi to není nic extra, protože jsem chtěla, ať to takhle vypadá každý den, ale když ono to jde nějak ztuha. Ale zpět ke včerejšímu veleúspěchu.

Největší dík za toto skóre patří mému příteli, který mě v 8 večer vyhecoval, že půjdeme běhat. A tak jsme šli. Teda běželi. A uběhli jsme něco přes dva kilometry :-)

Pro zdatnější jedince (a pro mého přítele) je to zívačka, ale mě - netrénovanému povaleči to dalo celkem zabrat. Nemůžu úplně říct, jestli mě to bavilo a že odteď budu běhat, ale dost nepříjemně mě překvapilo, že se mi od doby, co necvičím pravidelně každý den s Jillian zhoršila kondička. Takže to vypadá, že si ještě párkrát vyběhnu, ať se trochu zlepším. Co kdyby mě někdy honil nějaký uchýlák :D

Pročítala jsem si ještě večer různé stránky a diskuze o běhání. Hledala jsem nějaké rady pro začátečníky. A sice jsem je našla, ale zaujaly mne články typu "Jak poznat, kdy neběhat" "Jak poznat, kdy vás běhání ovládá"  A já se ptám - je tohleto vůbec možné? Docela ráda bych totiž takový pocit zažila. Neumím si představit, že mám v hlavě něco, co by mi říkalo "prosimtě Febinko, já vím, že máš zlomenou nohu, ale pojď prosimtě dneska běhat, moc tě prosím, bude to fajn, uvidíš" :D Pro mě dost scifi představa, ale tak nepředbíhejme, třeba mě to taky tak strhne, že přejmenuju blog na Běhání není nepřítel a Kdo neběhá, ten je fuj. Kdo víííí :)

Každopádně, asi jste si všimli, že jsem trochu poupravila blog. Přiznám se, že ta růžová mi přišla jak pro blogísek nějaké 16 leté kočenky, co si píše o tom, že se jí líbí kluk z vedlejší třídy. Tenhle nový styl na mne sedí víc. Miluju přírodu, přírodní a farmářské věci a podobně :) Blog je ale upravený jen vzhledově. Vše na něm zůstalo a je to na svých místech pod svýma záložkama.


Tak snad se vám líbí a budete se tady cítit příjemně. :-)

Ahoooj :)

2 komentáře:

  1. Je super, že ses na ten běh dala. Já se do toho nějak nemůžu dokopat. :))
    Tak ať se ti i při dalších bězích daří. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to s tím běháním těžký. Ráno nestíhám, přes den je všude plno lidí a nechce se mi před něma šaškovat a pak příjde večer a už se mi do té zimy nechce. A nedejbože, když třeba ještě prší. No byla jsem letos fakt jen jednou, ale asi to nezařadím mezi své oblíbené činnosti :))))

      Vymazat