sobota 2. listopadu 2013

Den 1 (1.11.)

To nám to krásně začíná - samé jedničky. Snad i já a ostatní soutěžící si na konci roku řekneme, že
jsme jedničky! :-)

Momentálně jsem ale asi tak dvojka. Možná trojka :D Ale nemůžu za to já, nýbrž těžká nemoc, která mě totálně oddělala a díky které musí část mých předsevzetí ještě pár dní posečkat. Ale hodnocení udělám tak jako tak, ať v tom máme pořádek :)

Jídlo: 
Včera jsem byla první den v práci, takže samé zmatky, nestíhání a hlavně nervozita, která mi totálně zatemnila mozek a taky žaludek. Za celý pracovní den (od 6 do 17) jsem snědla jen pár vlákninových sušenek (Dobrá vláknina od Bona Vity) a celozrnný rohlík se sýrem. Když jsem přišla domů, už jsem měla na stole nachystané špagety s kečupem. Děs, já vím, ale měla jsem takový hlad, že bych v tu chvíli snědla i botu. Samozřejmě mi to energetickým příjmem královsky s obří rezervou vyšlo, ale pro příště by bylo lepší vzít si něco zdravého.

Cvičení:
Jak už bylo řečeno, jsem nemocná a nechci se moc přepínat. Jsem v práci teprve první den a nemůžu si dovolit jít na nemocenskou a o nějakém volnu ani nemluvím. Takže pro tento den jen krátká 10 minutová procházka.

CELKEM:

Zdravá strava:            ×     nevyšlo kvůli špagetám a absenci jakékoliv zeleniny
Energetický příjem:        4350 KJ
Sladkosti:                      splněno, nevzala jsem si nic, co bych neměla
Pití:                              2 litry
Pohyb:                      ×     procházka (200 KJ) - je potřeba min. 1000 KJ
Spánek:                         9,5 hodin - troška válení s přítelem neuškodí


PS: Přihlaste se taky do výzvy! Více info o soutěži Kočka do Vánoc ZDE nebo napište na mail feebinka@gmail.com

Žádné komentáře:

Okomentovat