sobota 2. listopadu 2013

Kačííí


AHOJ,
jmenuji se Kačííí a ačkoliv mám svůj blog , kde poctivě zaznamenávám své každodenní snažení, tak mi pomalu začíná scházet motivace a to správné nakopnutí. Jako super impuls se objevila tato soutěž - děkuji feebinko.
Je mi 26 let a pracuji jako architektka v ateliéru, což zní sice vznešeně, ale v podstatě trávím celou pracovní dobu u počítače a jen výjimečně na stavbě. Po práci se většinou věnuji tanci a doma pak příteli.



Kačííí a hubnutí:

Svou postavu jsem až do ukončení vysoké školy neřešila - věděla jsem, že nějaká kila navíc mám (už od konce základky), ale nikdy jsem se s tím výrazně netrápila, nebyl na to čas ani chuť. Dokonce se mi do ruky dostala fotka mojí maminky v mém věku v plavkách a jsem úúúplně stejná (mám větší prsa), ale jinak to samé - hruška jak vyšitá, pěkný pas, ale pak špek na břiše a bocích, velký zadek a tlustá stehna a pak od půlky stehen dolů hezké nohy.
S hubnutím jsem začala v podstatě až před rokem (protože po ukončení školy bylo najednou spousta času a nastal pravidelný režim v práci), od té doby jsem se naučila pár zásad - jím pravidelně 5x denně a dostatečně piju. Ovšem odolat sladkému a udržet správnou velikost porce (případně i poměr živin) nedokážu dlouhodobě vydržet, takže jsem po ukončení diety opět přibrala na původní váhu a pak ještě 3 kila navíc.
Drobná změna nastala na začátku prázdnin, kdy jsem začala poctivě a pravidelně cvičit (doteď jsem se věnovala spíše tanci, ale už došlo i na posilování), takže jsem si trošku zpevnila tělo a nabrala nějaké svaly. V posledním měsíci jsem absolvovala program 30 Day Shred od Jillian Michaels a nějaké centimetry ubyly, dokonce i váha se hnula směrem dolů (aktuální bohužel nemám, protože mi došla baterka a je děsný problém koupit novou:-). Vlastně mi to ani moc nevadí, chtěla bych nějakou dobu váhu neřešit a hledět jen na centimetry.

Co bych ráda:

  • chtěla bych pořádně zpevnit celé tělo, zbavit se ošklivého špeku na břiše a bocích a také zmenšit objem boků a stehen
  • třeba i vytvarovat nějaké svaly
  • zhubnout pod 70kg, ideálně 68kg

Bohužel všichni známe poměr 20:80, jen z 20% záleží na pohybu a z celých 80% je to o stravování. Takže cvičení ani takový problém není, ale ta strava - to bude základ!


Jak toho dosáhnout:

  • Cvičení - provozovat jakýkoliv pohyb, ideálně posilování (s tím, že jednou týdně MUSÍ být den pauza)
  • kJ - dodržet limit 7500kJ ze STOBu
  • 30:30:40 - dodržet poměr B:T:S
  • Clean eating - dodržet zásady clean eatingu
  • Pití - vypít denně aspoň 2,5-3l tekutin
  • Cukry a tuky - vynechat sladkosti a jiné nezdravé pochoutky
  • Spánek - spát min. 7 hodin denně

A jak na tom jsem:

  • prsa: 96cm
  • pas pod pupíkem: 88cm
  • pas nejužší: 74cm
  • boky nejširší: 102cm
  • ruka: 28cm
  • stehno: 62cm
  • lýtko: 38cm
Žádně cíle ohledně ztracených centimetrů nemám, protože netuším, jak rychle to půjde a vím, že by mě demotivovalo, kdyby to nešlo podle plánu. Držte mi palce, ať se podaří a já za odměnu budu držet palce vám, abyste dosáhli svých cílů. Dejme se do boje!

1 komentář:

  1. Hruška jsme tak trochu také. Ta rozšiřující se spodní polovina tělu už mě deptá! :D Ale mi tomu dáme na zadek. ;)

    OdpovědětVymazat