pondělí 4. listopadu 2013

Den 3 (3.11.)

Další den v Brně, další den prosezený ve škole (od 8 do 20h) a další den bez možnosti dojít si na nákup, tudíž zelenina téměř nula. Blbej den prostě :-/

Jídlo: 
Ráno jsem si udělala královskou snídani - po delší době ovesná kaše s jablíčkovým pyré a lžičkou arašídového másla (2238 KJ). Na sváču padnul plátek slunečnicového chleba s lučinou, troškou bryndzy a šunkou a paprika (1192 KJ). Na oběd zbytek ze včerejška, tedy kukus s kuřecím masem a paprikou (1218 KJ) a tentokrát jsem k tomu ještě přidala krapet špenátu pro barvičku a k obědu 2 deci mléka (380 KJ) Další jídlo jsem měla až večer - strouhanou mrkev, 1/2 plátku sluneč. chleba s trochou sýra a šunky (751 KJ).

Cvičení:
Protože jsem opravdu celý den seděla ve škole, neměla jsem ani čas ani chuť blbnout s nějakým běháním a podobně. Takže jsem šla opět ze školy pěšky a vzala si to oklikou a vyklubala se z toho jednou tolik delší trasa (cca 3,5 km). Samozřejmě jsem šla pěkně svižně, ale ty půlhodinky to zabralo :)

CELKEM:

Zdravá strava:            ×   málo zeleniny :-/
Energetický příjem:       5788 KJ
Sladkosti:                     splněno
Pití:                          ×    1,8 litru
Pohyb:                      ×    svižná procházka (853 KJ) - nestačilo, potřebuju 1000 KJ
Spánek:                     ×    jen 6 hodin (možná snížím svůj limit, 6 hodin mi stačí)



PS: Přihlaste se taky do výzvy! Více info o soutěži Kočka do Vánoc ZDE nebo napište na mail feebinka@gmail.com

Žádné komentáře:

Okomentovat