neděle 19. května 2013

Den 22 - výmluvy a ruční práce

Zdravím všechny příznivce a příznivkyně dobrého jídla a dobrého sportu!!!

Dneska máme 22. den mého boje. Všechno je tak, jak má být - pot teče z čela až do bot, centimetry mizí a jediné co roste jsou svaly a moje radost :) Kéž by mi všechno v životě vycházelo jako toto. Kéž bych ze všeho mohla mít takovou radost....Ale co, alespoň, že jsem přišla na to, že mě něco baví. Kromě ručních prací - to se nechci chlubit, ale ty mi fakt jdou a baví mě..jen na ně teď nějak není čas :( Zítra vám tady ale hodím pár věcí, co jsem vyrobila, sice to nepatří k fitness a zdravému životními stylu, ale patří to k mojí duševní pohodě a naplňuje mě to skoro stejně jako cvičení, vaření a psaní si s vámi :))) 

Ale je to zvláštní, že jsem si tak zamilovala to cvičení :) Ještě před měsícem bych řekla, že se nedonutím udělat ani 2 dřepy denně. A moje výmluvy byly dost debilní...něco jako "Proč? Proč bych měla něco dělat? Pohyb přece bolí..."  NO JASNĚ ŽE BOLÍ, ale co bolí, to přebolí. A co přebolí, tam vyroste SVAL! :D Achjo, jednou si ty svoje moudra asi někde začnu psát, protože mají fakt hloubku :D 

Komu by se moje moudro nelíbilo, posílám jedno chytřejší od Arnieho. Frčím do Hajan

Mějte se famfárově kočky a zase zítra :))))


Žádné komentáře:

Okomentovat