pátek 10. května 2013

Den 11,12 a 13 - Pokračujeme s Jill

Kolena pořád bolí, ale já už na ně kašlu - však ony si brzo zvyknou. Přítel mi říkal, že někteří sportovci si schválně trénují kolena tím, že třeba často klečí....tím jim dají za vyučenou a kolena už pak nebolí....no..nebudu to zkoušet, ale rozhodla jsem se, že nějaké kolena mě nerozhodí a já budu bojovat dál. Takže tady máte porci prvních tří dnů už DRUHÉHO levelu 30 Day Shred.



První den byl šílený. Přes den jsem samozřejmě měla hrozně napilno, takže když jsem viděla, že se blíží půl 11 večer, asi vám nemusím vysvětlovat, že jsem se pořádně proklínala..a to jsem ani nevěděla, co mě čeká...Druhý den už jsem si dávala sakra majzla, abych to stihla dřív a včera jsem se dokopala už ve 3 odpoledne - UNBELIEVABLE! :D

Hodně lidí si na druhý level stěžuje. Mě nepřišel o nic horší (respektive o nic lepší :D) než ten první...příjemně mě překvapilo, že je celkem šetrný pro moje kolena. Nejsou zde kliky vkleče, není tady tolik poskakování na místě...Na druhou stranu jsou tu cviky náročné na zápěstí,  které chvilkama musí držet celou mojí váhu....docela to bolí a nemůžu se soustředit na cviky, takže jsem to vyřešila tak, že si pod ně dávám polštář nebo třeba nějaké oblečení, které se zrovna povaluje okolo :D 
Dále je tady řada věcí, které absolutně neudýchám, což je očekáváno. Například kardio, hlavně to poslední, je pro mě naprosto nepředstavitelné a neudělatelné :D Ale uvidíme, jak na tom budu dneska. Zkusím si zapsat kolikrát se mi povedlo některé cviky udělat, abych věděla, jestli se lepším a večer vám popovídám :)

Dneska bych tady chtěla taky zveřejnit měřitelné výsledky mého snažení po prvním levelu...Ale to uvidím podle toho, jak moc mě dneska Jill zmasakruje :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat