pátek 10. května 2013

VÝSLEDKY po prvních 10 dnech

Tak jo, dneska mi sice Jill opět nakopala zadek, ale sliby se maj plnit a já se chci hlavně pochlubit, takže tady to máte. Možná vám to nepříjde nic moc, ale za 10 dní je to myslím slušné, hlavně to břicho a stehna mi dělají obrovskou radost :) Možná sem někdy časem dám své fotky ze začátku. Mám jich asi milion ze všech stran, ale nevím, jestli je na to lidstvo ještě připraveno... :D

Celých 10 dní jsem cvičila každý den s Jillian první level. Někdy, když jsem se po cvičení cítila fajn, přidala jsem si třeba ještě něco navíc..např. část ze 6 weeks 6 packs, kalanetiku nebo jsem šla alespoň na procházku :) Na obrázku můžete vidět útroby mého vzrušujícího deníčku. Vřele doporučuju si takový založit taky. :) Pár škaredých smajlíků tam je, ale stydím se za ně a pokusím se, aby jich na další straně deníčku bylo méně..ale už teď můžu prozradit, že to pití mi prostě pořád nejde a červení smajlíci se množí...

A co že ty sloupečky znamenají?
30DS je jasný - tam si značím, jestli jstem ten den cvičila nebo ne. 10 dní jsem zvládla a protože jsem 11 den necvičila kvůli kolen a nechtěla jsem takhle škaredě načínat další stránku, tak jsem tento den ještě šoupla k prvnímu levelu. Ale ani tento den jsem nezevlila a dala si pořádnou porci kalanetiky - konkrétně 10 sérií dvou cviků na břicho..

Pití - tenhle sloupeček znamená, jestli jsem byla šikovná a vypila jsem 2 litry vody, popř. neslazeného čaje.

Sladké - do sladkého neřadím všechno co má cukr, ale vyloženě jen cukrovinky jako je čokoláda, balené tyčinky jako jsou tribitky, moje milované kaštánky, tatranky a podobně. A protože jsem prase, co všechno spase, tak jsem na sebe ke konci 10 dnů raději přitvrdila a dala jsem si 3 škaredé smajlíky i za to, že jsem snědla buchtu z Margotky, kterou extra pro mě mamka upekla, když jsem se po 2 týdnech vrátila domů z Brna, aby mi udělala radost. A já abych ji tu radost oplatila, tak jsem si samozřejmě vzala... Achjo..

Cvičení navíc je taková specialitka - není to nic extra, jde jen o to, že se snažím každý den dát tělu trochu pohybu. Pokud je hezky, tak to jde nějakým míň nuceným způsobem jako jsou procházky, badminton a podobně. Pokud je hnusně, tak si dám prostě další porci cvičení.

Sloupečky na dalších 10 dní s Jill už se pomalu plní, ale na posledních 10 dní bych si chtěla přidat nějaké sloupečky s tím, co bych ještě měla dodržovat. Máte nějaký nápad?? Nestyďte se a poraďte mi do diskuze nebo na facebook. Díky moc všem :))) 

A za odměnu tady máte slíbené výsledky:

Na začátku, tedy 26.4.

Váha: 68,6 kg
prsa: 98 cm
pas: 76 cm
břicho (pod pupíkem): 97 cm (fuj ble :( )
boky: 105 cm
stehna: jedno 61, druhé 62....:D
lýtka: 37 cm
paže: 28 cm


po 10 dnech s Jill:
Váha: 67,2 kg  - 1,4 kg
prsa: 97 cm  - 1
pas: 75 cm  -1
břicho  93 cm   - 4 !!!!
boky: 105 cm  
stehna: 59 a 60  - 2
lýtka: 37 cm
paže: 27 cm    - 1

9 komentářů:

  1. No taaak, já vím, že tu jste, tak mi poraďte :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není co radit, myslím že to děláš skvěle, výsledky za 10 dní - to je opravdu paráda, já to štěstí bohužel nemám, jde mi to nějak pomalu a to už s Jill cvičím druhý měsíc, no nevadí. Rozhodně gratuluji k výsledkům, jen tak dál :) Dana

      Vymazat
    2. Moc děkuji za chválu, ale jsem na sebe dost přísná a chci všechno hned, ale zatím se při mě drží zdravý rozum :)
      Mrzí mě, že ti to nejde tak rychle, ale zkusila jsi trochu upravit stravu? Stačí fakt malinko, tělo to pozná. Vím, že tady toho zatím moc nemám (za měsíc dělám státnice), ale budu sem postupně přidávat věci co jím a jak mi to prospívá, taky nějaké recepty, rady a inspirace z internetu..:) Chci lidem ukázat, že není třeba se moc omezovat, protože i zdravé věci můžou být moc dobré a že žádné jídlo není vyloženě špatné, jen se to s ním nesmí přehnat. Jediné, co jsem si fakt zakázala jsou ty sladkosti. A hodně taky dělá ten pitný režim. Musím říct, že rčení "hlad je převlečená žízeň" je více než pravdivé. :) Tak přeju hodně úspěchů a určitě sem ještě někdy mrkni, třeba ti to pomůže :)

      Vymazat
  2. Závidím.. Já se teď také snažím, ale je to těžké.. Spíš než stravu mám hodně pohybu a kila teda nejdou dolu, spíš centimetry.. Takže když se zvážím, tak jsem dost zklamaná. :X
    Já teda mám 170 a 73, ale nejvíce mě štvou má stena, která mám velká po matce, takže se mi hodně ztrácí prsa, která za chvíli nebudu mít snad vůbec.. A břicho.. Ale stehna, to je umění.:X

    Jinak tobě to jde krásně, jak vidím.

    OdpovědětVymazat
  3. No vidíš, já mám na svoji postavu obří prsa a ne a ne je zhubnout. Hubnu v podstatě jen v pase (i když uvidíme zítra, teď jsem se neměřila). Ale ty stehniska a zadek jsou k vzteku, to člověk prostě neschová :( Zkusím pohledat nějaké tipy a cviky na stehna, vyzkouším a dám vědět, taky mě tyhle partie dost trápí. Tím spíše, že jsem fakt malinká, tak vypadám jak kuželka s vlasama :( :D
    Jinak radím - vůbec se nevážit, je to úplně zbytečné a demotivující..akorát si zkazíš radost. Bude ještě dlouho trvat, než se to změní. Mě se to hnulo jen po těch 10 dnech, protože to pro moje tělo byl hrozný šok začít cvičit, ale teď už to tak valné nebude (alespoň myslím, chci se nechat překvapit zítra při "hodině pravdy") :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě zkouším spinning a docela to jde, ale stejně mi spíš hubne břicho a prsa...
      Taky tomu říkám hodina pravdy.. Vážení.
      Tak pak dej vědět, jsem konečně ráda, že jsem objevila blog, který se zabývá hubnutím a není už někde na konci.
      Navíc je příjemný.

      Vymazat
    2. Jee, tak to jsem moc ráda, že se ti tady u mně líbí. Já koukala, že má hodně holek podobný blog, ale přesně jak říkáš - už jsou u svého cíle ...zatímco já se ještě pořád trápím a trápit budu. Ale ono to je vlastně příjemné trápení :)) A ten spinning, není to namáhavé pro kolena?

      Vymazat
    3. Jak kdy, podle toho, co se zrovna provádí, mně z toho spíš bolí stehna.
      Tak ono většina blogů jdou do takových těch extrémů, kdy skoro nic nejí, což stejně vede jen ke zkáze těch holek..:X

      Vymazat
    4. já jsem jen člověk a potřebuju ke svému životu jídlo :D :D Omezila jsem to sladké a sýry, protože těch jsem jedla fakt mega moc. A taky už nechodím 2x týdně do bistra na gyros s hranolkama, to asi taky pomáhá...:D:D ale jinak žádné extrémy, proto se blog jmenuje tak, jak se jmenuje :) Budu tady v nejbližší době psát článek o tom, co tak zhruba jím :)

      Vymazat