pátek 10. května 2013

Den 14 - Ve dvou se to lépe táhne

Dneska jsem přemluvila ségru, ať zkusí cvičit se mnou. Moc se jí nechtělo, ale nakonec jsem ji přesvědčila. Sice aktivně nedělá žádný sport, ale odmalička neposedí a pořád někde lítá, takže má lepší kondičku než já a protože má i lepší metabolismus, tak si může dovolit jíst, co si zamane a taky kdykoliv se jí zamane. Zrovna teď, když píšu tenhle příspěvek, tak se tady láduje čerstvýma křupavoučkýma rohlíkama s centimetrovou vrstvou medu...V 10 večer, chápete to?

Cvičilo se mi dneska mnohem líp a to i přesto, že jsem své  lehoučké kilové činky půjčila ségře a sama jsem cvičila s 1,5 litrovýma neforemnýma minerálkama :D Osobně nemám ráda takové hromadné cvičení typu zumba, aerobik v sále, kde jsou ze všech stran zrcadla....ale cvičit s někým blízkým, proč ne? Alespoň jsme si mohly nadávkama ulevit anebo se zasmát, když jedna z nás vyčerpáním padla čumákem k zemi (jo, dobře...byla jsem to já). Dokonce mě ségra upozornila, že dělám jeden cvik špatně...takže je to fakt užitečné mít někoho po boku :)

Jsem zvědavá, jestli se zítra připojí zase.....

A co vy, cvičíte s někým nebo sami? A co je podle vás lepší?



Žádné komentáře:

Okomentovat