pondělí 20. května 2013

Den 23 - jak jsem zkoušela jíst pohanku :D

Sportu zdar!

Dneska jsem dostala obří chuť cvičit už ráno (samozřejmě až po snídani - před ní bych si netroufla viz Den 17) Cítím se po cvičení fakt božsky, tak proč si ten pocit nechávat až na večer když už jdu stejně spát, že?

Zkoušela jsem na snídani pohankovou kaši. Teda musím vám říct - vůbec mi to nechutná, ale bylo mi líto ji vyhodit, tak jsem to snědla. Dělala jsem ji s mlékem, vlašskýma oříškama, skořicí a s kouskama hrušky, ale ani to nezakrylo, jaký je to (podle mě) blivajz. Já si všeobecně na kaších moc neujíždím, ale nic proti nim nemám - rýžová, ovesná i krupička mi chutná, ale toto? Vím určitě, že už si ji nebudu dělat, ale nevím co teď s ní, mám koupený půl kilový balík...:( Nemáte někdo recept, kde ji využiju nějak přijatelněji? Nějaké sušenky nebo tak něco? 

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Já teda ne, pohanku jsem nikdy nejedla... Ale o těch sušenkách jsem už slyšela, na netu je hodně variant, třeba tohle vypadá dost dobře: http://www.poslirecept.cz/zdrave-a-chutne/moje-dieta/pohankove-susenky
      toto vypadá jednodušeji: http://www.potravinova-alergie.info/recepty/pohankove-susenky-recept.php
      Míša

      Vymazat
    2. Tyjo, ten první recept vypadá moc hezky. Jestli mě zítra zas přepadne chuť na sladké, tak je okamžitě upeču :))) Na ten druhý je potřeba pohanková mouka, tu nemám..ale taky to vypadá pěkně :)

      Vymazat
  2. Mně pohanka hodně chutná, ale jen zapečená se zeleninou a sýrem a nebo jako placky.
    Pohanka na sladko mi tedy nechutná..

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, používám pohanku místo rýže. Rodině vařím rýži, sobě pohanku. Občas si někdo trochu pohanky vezme. Ke kuřecímu masu většinou, dělám k tomu zeleninový salát (aby to nebylo suché, protože si to nepolévám šťávou = tukem z masa).
    A nebo ji zbylou vařenou používám do sekané nebo do brokolicových placiček (vejce, brokolice, strouhanka, sůl), do pečeného chleba (přidám do těsta).
    Na sladko mě nezaujala.

    OdpovědětVymazat