úterý 21. května 2013

Den 24

Ahojda,

tak máme 4. den 3. levelu s Jill. Docela to utíká. Za chvíli už je konec :) Tenhle třetí level se mi fakt začíná strašně moc líbit. Je to náročné, ale je to udýchatelné a to je prostě bezva.  

Mimo 3. level teďka cvičím hlavně kliky (ty dámské na kolenou). Sice mám s koleny problémy, ale podložím si je polštářkem a jedu :D Baví mě víc tohleto posilování než kardio. I když vím, že to kardio je právě pro mě, která se snaží zhubnout, mnohem více zapotřebí...Takže zítra asi opráším rotoped. Už jsem na něm 3 měsíce nejela, protože je to žrout času. Aby mi to něco dalo, musím na něm jet 40 minut a více. Což teď - týden před odevzdáním bakalářky, je trochu troufalost, ale pohyb je nutný :))) moje tělo si o něj přímo říká. Někde jsem četla, že je vědecky dokázáno, že pokud cvičíte 20 dní vkuse, tak si tělo navykne na tenhle režim a bude pro vás absolutní samozřejmostí si zacvičit. No nevím, jestli už jsem v téhle fázi, přece jen jsem měla mezitím dvě jednodenní pauzy, ale zatím mě cvičení nijak neomezuje a pravidelně se mnou začala cvičit i ségra. Ale jak už jsem se zmiňovala kdysi - ta to vůbec nepotřebuje, je štíhlá a vypracovaná a akorát mě svým supr tělem provokuje :D Tím spíše, když se v půlce cvičení zastaví a řekne "tohle se mi dělat nechce a sedne si na zem"...:D motivace jak sviňa fakt...
Jo a jsem na sebe pěkně naštvaná! Ráno jsem si dala sladkou snídani (krupičku s oříškama), abych zahnala sladké chutě, ale nepomohlo to. A tak jsem kromě toho přes den snědla ještě pytlík čokoládových pralinek. Nebyly tam napsané kalorie, tak jsem si řekla, že to stejně nebude tak hrozné...a tak jsem přikusovala a přikusovala..až jsem před 10 minutama vyhodila prázdný obal do koše :( Asi si za trest ty kalorie přece jen začnu počítat. Nenechám se takhle ovládat chutěma, co pak všechnu moji snahu zničí!!! Jsem fakt naštvaná!

Mám Vám tady už dát fotku, jak jsem vypadala dřív? Stojíte o to vůbec? :D

4 komentáře:

  1. No jasný, chci vidět fotku. =) A hlavně žádný výčitky... My tady teď budeme mít "slavností otevření lázeňské sezóny", bude tady spousta stánků s dobrým jídlem a já vím, že si taky určitě něco dám... Nějaký trdélník nebo jinou dobrotu. A bez výčitek, abych si to jednou za čas užila. =)
    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak fotky už jsou na světě :D možná k nim někdy časem dodám hlavu...A tyhlety stánkařské akce celkem zvládám, koupím si perníček, pendrek, miluju bramboráky, ale jinak spíše koukám na stánky s bižu :)) Ale je to výjimečně, to si můžeš dopřát..Horší jsou svatby, oslavy, návštěvy, apod. Tam do tebe ještě každý jede "vem si, no tak si vem, no přece to nevyhodíme" :D to bych vždycky brečela :D

      Vymazat
    2. Vím co myslíš, největší hody naší rodiny jsou letní grilovačky... Nejen spousta tučného masa (nepočítám kuře), ale i dortíčky, kremrole, brambůrky... Vyloženě zdravá kuchyně. =D A nebo na Vánoce, to raději nebudu rozvádět. =D No uvidím, jestli si něco koupím... A stánky s bižu jsou fajn, nebo s kamínky a keramikou. =) Škoda, že letos bude pod mrakem...

      Vymazat
    3. No přesně, moje rodina z mamčiny strany, ti jsou při jídle jak utržení ze řetězu. Stopadesát druhů buchet, chlebíčků...no neříkám, že to nemám ráda :D ale ty výčitky potom :) A kdoví jaký bude počasí, oni pořád hlásí, že bude škaredě, ale u nás (Ostravsko) je pořád hezky, dneska jsem dokonce 2 hodiny sekala zahradu, ať nemám takové výčitky z čokolády :D :))

      Vymazat