sobota 6. července 2013

A dost podruhé!


Ahoj kočky,

poslušně hlásím, že jsem úspěšně odstátnicovala a byla otitulována dvěma písmenky před jménem. Tuto skvělou událost už patřičně několik dní slavím. A samozřejmě jak jinak než jídlem, zejména pak tím sladkým a taky alkoholem. Nevím, jestli se i s dárkama na mě všichni známí domluvili, ale od středy jsem nasbírala slušnou sbírku bonboniér, čokolád, pralinek, gumídků a dalších cukrovinek. Samozřejmě vše v maxi baleních, protože JE CO SLAVIT :D  Zatím jsem zodpovědně ještě nic nerozbalila, ale trápí mě to. A trápí mě i to, že za těchto pár dní oslav mám téměř VŠE ZPÁTKY i s bohatými úroky. Tohle prostě není fér. Člověk se pár dní nehlídá a už se ručička váhy zase nebezpečně blíží k 70 kilům..a to já nechci!

Zařekla jsem se, že NIKDY v životě nechci tohle číslo začínající sedmičkou na váze ani vidět! 

Takže je to zase tady. Vytáhla jsem před pár minutami opět vytáhla svůj fešný deníček viz tady a udělala si rozvrh na příštích 6 týdnů. Za tuto dobu bych měla totiž odjet na dovolenou. A co jiného cvičit 6 týdnů než 6 pack, že? Jednou jsem se o něj už pokoušela, ale vždy to nějak ztroskotalo. Byla jsem sráč, ale už nechci být. Chci se sebou něco udělat. Ať už pro přítele, pro kterého to může být překvápko, tak i pro sebe, ať se za sebe nemusím stydět v plavkách a ať si konečně užiju dovolenou, na které se budu cítit dobře. Nevím, jak moc se dá za 6 týdnů zhubnout, ale motivace je skvělá, takže to jdu zkusit. Doufám, že mě budete hecovat! Potřebuju vaši tvrdou ruku jako nikdy předtím!

Takže... co mě čeká příštích 42 dní?

  • každý den 6 week 6 pack
  • každý den zdravá strava
  • každý den alespoň 2 litry čisté vody nebo neslazeného čaje
  • každý den ještě jeden druh pohybu
  • hřešit sladkým max. 1x týdně
  • na konci každého týdne měření, vážení, focení :)

Jak jsem na tom teď?

  • prsa:     98 cm
  • paže:     28 cm
  • pas:       77 cm
  • břicho :  93 cm
  • boky:   105 cm
  • stehna :  61 cm
  • lýtka:     37 cm
  • váha:      68 kg

Tak doufám, že moje večerní nadšení do zítřka neopadne. Buďte na mne přísní a choďte mě buzerovat, máte to povoleno! Věřím, že za 6 týdnů to dokázat jde!

Kdo by chtěl cvičit taky, můžete si stáhnout a vytisknout můj motivační kalendář :) 



4 komentáře:

  1. Cvičit denně mi možná přijde zbytečné, tělo si přeci jen potřebuje odpočinout, takže bych určitě zařadila alespoň 1 den v týdnu, kdy se budeš jen válet. :))
    Jinak ti moc držím pěsti a blahopřeji k titulu. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Neměla jsem v plánu cvičit každý den, jen jsem to tak blbě napsala..Samzřejmě jsem chtěla jet tak, jak je sestaven program 6 week..takže 5 dní cvičení + 2 dny volna....asi bych si to volno rozdělila (3 dny cvičení, den pauza, 2 dny cvičení, den pauza) Uvidíme, jestli někde tenhle program najdu ke stažení. Ale vypadá to, že ne, takže budu muset najít něco jiného. Pokud zůstanu u ZWOW od Zuzky, který jsem vyzkoušela dnes, tak to se taky necvičí každý den, takže tam si volno určitě taky udělám :) Ale víš co..chtěla bych všechno hneeed :)) :d

      Vymazat
  2. Ahoj,
    moc ti držím palce, ať ti to teď vyjde. Chce to mít silnou motivaci a vydržet. Já tento týden budu končit ripped in 30 a pak se také chystám na 6 weeks six pack :) Jinak na torrentech to je dostupné, já si to nedávno stahovala, oba levely.
    L.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvěle, budu tě hecovat a stejně tak i sebe, protože za minulý týden jsem shoila opět jen půl kila! =D Líbí se mi tvá odhodlanost. Taky se mi líbila věta, kterou jsem četla u Niki... Byla nějak: "Vůle je jako duchovní sval. Musíš ji taky trénovat, aby byla stále silnější."
    A gratuluju ti k zvládnutým státnicím. =)
    Míša

    OdpovědětVymazat