pondělí 1. července 2013

Státnice a aktuální foto

Ahoj děvčata,

je to tu....už zítra dopoledne (tj 2.7. cca kolem 11)  se budu smažit ve vlastním potu....Ale ne proto,že bych tak usilovně cvičila, ani proto, že bych odjížděla na nějakou exotickou dovolenou, ale čekají mě KONEČNĚ  státnice. Tak doufám, že budete držet pěstičky a palečky, pak se ozvu, jak to dopadlo a rozjedu léto v plném proudu.

A proč rozjedu léto v plném proudu? 
Protože mi dneska odjíždí přítel na 3 týdny do zahraničí, tak proč mu neudělat radost až se vrátí. Tři týdny na sobě budu tvrdě makat, aby koukal, jak má hezkou holku :) Takže hned po státnicích (a bujarých popř. smutečních oslavách) jdu hned do toho :)
Nějaký náskok jsem si teď udělala. Díky  stresu jsem do sebe za den narvala sotva půl housky, abych ji o par minut později vyblila...díky tomuto jsem zhubla asi 3 kila. Sice se mi líbí, že si ke státnicím neplánovaně můžu vzít šaty, do kterých jsem se nikdy nevešla, ale takhle to nechci... hned od zítřka už zase začnu jíst, nebojte :) Jen pro orientaci, jak MOC mi za poslední týden bylo mizerně posílám aktuální foto (asi 3 minuty staré) :D  :(



mějte se hezky a nezapomeňte na mě myslet

pa, F.

4 komentáře:

  1. Budu na tebe myslet, v tu dobu budu pravděpodobně v plavecký... Pokrok je vidět, škoda, že touto cestou, no ale když jsou nervy, tak se to jídlo souká špatně "tam" a snázeji ven. =/ Ale je to o úhlu pohledu. =) Pak se ten jídelák zas zpraví, já ti věřím. Já makám jak ďas, několikrát týdně chodím na dvě hodiny do fitka a několikrát týdne chodím plavat a za minulý týden jsem zhubla jen půl kila. Ale není se čemu divit, ještě nedávno jsem jedla hrozně málo, takže jsem si ten organismus asi dobře rozhodila... Takže jsem ráda, že to "dolů" vůbec jde. A ono nám to nakonec půjde oběma. ;) =)
    Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi moc hodná. Jak jsem ale psala v dnešním příspěvku...nezdravé rychlé zhubnutí vedlo k ještě rychlejšímu nekontrolovatelnému přibírání. Takže se jde zase na věc. Aspoň tu bude zase trochu živo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to takhle vždycky funguje.. Je to nespravedlivé! Ale něktteří to takhle nemají, mohou do sebe cpát to chtějí a jsou tak huběňoučký.:D
      Já jsem teď slavila několik narozenin a ještě jedny budou.. Že to je katastrofa.
      A blahopřeji ke úspěšné zkoušce.

      Vymazat
    2. Přesně tak to právě má moje ségra...je hrozné, jak se pořád cpe a stejně je skoro průsvitná :D A jinak děkuju :)

      Vymazat