neděle 7. července 2013

První rande se Zuzkou Light

Čauky,

musím se vám hned ze startu pochlubit, jaká jsem koza. Proč spoléhám vždycky na poslední chvíli? Cvičení jsem si samozřejmě nechala na večer, což by nebylo tak nejhorší. Ale, jaké bylo před hodinou moje překvapení, že 6 week 6 pack na ulož.to NENÍÍÍ!!! A není ani na torrentech!! A vzhledem k tomu, že mi do mého cvičícího koutku nedosahuje wifi, tak nějaké online přehrávání je taky pasé :(

A tak jsem alespoň poprvé vyzkoušela HIIT se Zuzkou Light, konkrétně ZWOW 53, který jsem měla v pc stažený už delší dobu. Pak jsem si chtěla dát ještě půl hoďky rotoped, ale byla jsem ráda, že jsem dolezla do sprchy. Bože, jak mě všechno bolí, ještě teď mi buší srdce, a to patří ZWOW 53 k těm lehčím workoutům. Ještě pohledám jestli to někde nenajdu, ale pokud ne, musím najít něco jiného, což mě trochu mrzí :(

Nicméně, s dnešním dnem jsem spokojená. Kromě klasického nedodržení pitného režimu (vypito asi jen 1 litr) a neplánované změny workoutu za jiný, jsem splnila vše, co jsem si předsevzela. Taky jídlo se mi celkem dařilo. Hlavně jsem vydržela nejíst sladkosti (a ani na ně nemyslet :D).

A hlavně mám obří radost, protože hned zítra dopoledne mířím do prodejny zdravé výživy a už mám pár tipů, co chci - třtinový cukr, špaldovou mouku a další dobrotky, co mi padnou do oka. Jestli máte tipy, dejte vědět, ráda ochutnám něco na doporučení :-)

4 komentáře:

  1. Gratuluji k prvnímu zvládnutému ZWOW! :))
    Je super, že se držíš se sladkostmi, určitě ti to tak skvěle půjde i dál. ;)
    Potom se pochlub, jak ti nové věci chutnaly. :))

    OdpovědětVymazat
  2. To je divný, před nějakou dobou jsem si 6W6P stahovala z uloz.to a bylo tam... A ta Zuzka ti teda nevyhovuje, jo? Já poslední dobou kašlu na Jill i na jiné domácí cvičení a ráda chodím do fitka a plavat, skoro každý den, 2 dny v týdnu mám volno. =) A je to fakt supr to střídat.
    Asi si už v té zdravé výživě byla... To je škoda, mám pár tipů na výrobky, pro které si tam chodím vždy, když dojdou. =) Určitě arašídové máslo, mandlové máslo (je výborné i do jogurtu, jak jsem se dnes přesvědčila), oříšky všeho druhu (hlavně blašírované mandle doma nesmí nikdy chybět, pak taky mám para, vlašáky, kokos, kešu, pekanové mi taky chutnají), kupuji si tam divokou a červenou rýži (neoloupaná rýže), výborně to chutná, když se obě smíchají např. s rýží basmati. Pak jsem si zamilovala bulgur (skvělá příloha), nedávno jsem si taky kupovala pohanku a dnes jsem si koupila červenou čočku a pohankovou Nominal kaši, premiéru bude mít ve čtvrtek, tak jsem na to zvědavá. =D No a ještě pohankové vločky, ovesné otruby a ořechovou vlákninu - vše míchám s jogurtem. =) Taky tam ráda kupuji zdravou sojovou omáčku Shoyu od Country Life, není v ní ani trocha chemie. A dlouho tam mám zálusk na tahini, máslo ze 4 druhů ořechů a ovesnou tyčinku máčenou v čokoládě s příchutí. =) Ale nikdy si to nekoupím. =D
    Promiň za ten sloh. Když jednou začnu, je problém skončit... =D
    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo, tak koukám, že jsem s tou návštěvou měla ještě počkat. Tolik tipů...:) Já si nakonec koupila celozrnnou mouku, celozrnné těstoviny a kuskus. Arašídové máslo neměli. Měli tam strašně moc věcí, nevěděla jsem, co si vybrat. Oříšků mám ale domu spoustu. Vlašáky máme vlastní. Vločky mám ovesné, rýžové i pohankové. A chtěla jsem ještě kozí nebo ovčí sýr, ale neměli je. Vlastni ani nevím, jestli jsou zdravé, ale strašně moc mi chutnají :D :)

      Vymazat
    2. Určitě zdravé jsou, jen nevím, jak je to s nimi z hlediska redukce... Ale víme, že jednou za čas neškodí nic. =)

      Vymazat