pondělí 9. září 2013

Kuk :)

Ahoj holky,

tak jsem si před 2 měsíci řekla, že se tady nic neděje, že mi to moc nejde a že návštěvnost je taky nic moc. Myslela jsem si, že když už nebudu v blogování pokračovat, tak si toho nikdo ani nevšimne.

Ale moc jste mě překvapili a potěšili. Nejen, že se návštěvnost nezmenšila, ale dokonce mi začínají pomalounku přibývat pravidelní čtenáři, přestože jsem tady 2 měsíce ani nepípla  :) A tak jsem si řekla, že to přece jen ještě zkusím. Přes léto jsem se stejně vůbec nedržela, takže je co napravovat. Ještě jsem neměla odvahu se přeměřit, ale váha ukazuje o 3 kila víc, což je za dva měsíce celkem průser a je to nejvíc, co jsem kdy měla :( Bojím se dne, kdy stoupnu na váhu a uvidím tam "70" nebo nedejbože ještě víc.

Znáte to - grilovačky, zmrzlinky, troška toho alkoholu po večerech a hlavně to věčné válení. Nemám ráda léto, nemám ráda horko a jakmile je víc než 25 stupňů, tak se snažím omezit veškerý pohyb, abych se nedejbože nezpotila, takže za celé 2 měsíce jsem měla jediný pohyb a to když jsme s kamarády před pár dny vyrazili na kolech. (cca 60 km)

Tam jsem se seznámila s jednou slečnou, co je na tom podobně a dohodly jsme se, že těm našim postavám trošku nakopeme zadek. A když to nejde po dobrém - doma s Jillian, tak to půjde po zlém - ve fitku s ostatníma. Já jsem na peníze trošku pes, takže když už si za něco platím, tak chci výsledek. Beru to z psychologického hlediska - když někde utratím peníze, kterých nemám zrovna moc, tak se budu víc hlídat a držet, at si to nepokazím a aby to nebyly vyhozené peníze.
Dnes večer nás tedy čeká první hodina Piloxingu. Tak na to jsem zvědavá, zítra Vám napíšu, jaké to bylo a jestli mé odhodlání zase neskončí v troskách :D

A jak se pořád máte? Co vaše prázdniny? Taky fitness katastrofa?

eF. :)

2 komentáře:

  1. Úplně mi mluvíš z duše. Taky jsem se rozhodla pro koupi permanentky do fitka, abych se donutila makat pořádně. Když už do něčeho investuju, tak z toho chci vytřískat maximum. Je super, že ses k tomu také rozhodla. :))
    O Piloxingu jsem nikdy neslyšela,t akže jsem zvědavá na tvou recenzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že pro lidi jako jsem já (tedy pro lenochy a věčné vymlouvače) je tohle opravdu nejlepší řešení. Alespoň mi nezbydou peníze na kraviny :))) Včera večer jsem přidala svou recenzi o piloxinu, tak se určitě koukni a napiš, jak se ti líbila.

      Vymazat