neděle 29. září 2013

Smoothie z müsli a banánu


Pochybuji, že mezi návštěvníky mého blogu je někdo, kdo neví, co je smoothie a jak se dělá. Ale kdyby se tady náááhodou někdo takový přece jen našel, tak tady je postup k tomu, které jsem si dělala já.

Nicméně smoothie je dobrota, který se dá dělat úplně ze všeho možného i nemožného. Základem všech smoothie je vlastně jen led a dobrý mixér :))) Kromě ovoce se dělá taky ze zeleniny..ale to asi není nic pro mně...

Potřebujeme:

  • banán
  • bílý jogurt
  • mléko
  • čokoládové müsli
  • kakao
  • med/cukr
  • led

Postup:

Postup je jednoduchý - vše rozmixovat a je hotovo :D  

Ale mám dvě rady:
Rada 1: Pro ty, co mají neposlušný tyčový mixér - nejdříve rozmixujte to, co vidíte na horním obrázku vlevo a až pak přidejte jogurt a mléko a znova mixujte.
Rada 2: To čokoládové müsli byl jen experiment. Mě to chutnalo moc, ale ségra měla výhrady ke kousíčkům vloček, které se samozřejmě nerozmixovaly úplně...Takže pokud myslíte, že by vám to taky vadilo, radši je tam nedávejte :)


2 komentáře:

  1. Fanouškem müsli zrovna nejsem, ale banán, ten bych si dala. Mám pocit, že už ani nevím, jak chutná, když jsem ho tak dlouho nejedla. :D

    OdpovědětVymazat