pátek 18. října 2013

Hodnocení 2. týden

Dnes jsem doplnila smajlíky do svého kalendáře. Od posledního týdne se toho moc nezměnilo. Pořád hřeším, pořád dělám stejné chyby a pořád jsem z toho nešťastná.
Asi bych měla začít tady na blog přispívat každý den, abych měla nad sebou větší kontrolu. Takhle zpětně po týdnu to nevypadá, že je to tak zlé, ale ve skutečnosti vlastně žádný zvláštní režim nedržím. Smajlíci teď nějak nefungují :(

Jídlo:
Nedělám opravdu nic extra. Jím v podstatě to stejné co dříve akorát v menších porcích. Momentálně ujíždím na mléčných výrobcích. Dokážu sníst klidně 5 jogurtů a zapít to litrem mléka. Nerozumím tomu, ale je to tak. Nicméně, abych přešla k tomu, co mě štve - začala jsem se v jídle celkem odbývat. O nějaké pravidelnosti nemůže být vůbec řeč. Stává se mi, že mám za den třeba jen 2 jídla s odstupem 8 hodin. Jasně - semaforky svítí, všechno vypadá OK, ale není! Asi si budu muset ten svůj smajlíkový systém trochu poupravit. 
Ale abych na sebe zase nebyla zbytečně tvrdá, mám i světlé chvilky. Poslední dobou do svého jídelníčku zařazujuju čím dál častěji nové potraviny. Jsem od přírody holka zvědavá, takže na tohle mě užije :-) Všechno si pečlivě zapisuju a hodím sem i nějaké krátké recenze věcí, které jsem si odzkoušela.

Pohyb:
Poslední týden byl v duchu procházek, piloxingu a hrabání listí :)) Jill a Zuzka se bohužel ke slovu nedostaly, ale i tak jsem se sebou celkem spokojená.

Pití
Poslední dobou se mi nedaří pít, ale na mou obranu musím říct, že vědomě. Musela jsem teď hodně cestovat. A nechci vypadat jako fiflenka, ale jít na nějaký veřejný záchod (nedejbože ve vlaku Českých drah) je pro mě absolutní terno! Musela bych se pak od hlavy k patě namazat antibakteriálním gelem. Ne, fuj, nikdy. Takže jsem radši moc nepila. Naštěstí cestovní horečku mám za sebou a teď můžu pít o stošest.

Sladkosti
Tento týden jsem si vysloužila zase pár nešťastných smajlíků. Výjimečně však nejsou za cukrátka, ale za sladké pečivo typu croissant a skořicový šnek. V tomhle případě nebyla na vině ani tak chuť na sladké, jako spíše HLAD. 

Spánek
S přicházejícími povinnostmi odcházejí hodiny válení. Co dodat, někdy to prostě nevýjde...:(

No, měla bych se nad sebou vážně zamyslet :D

2 komentáře: