sobota 19. října 2013

Zeleninový salát s kuřecími kousky

Včera večer jsem dostala chuť na lehkou a zdravou večeři. A vznikl z toho tento salátek. Některými ingrediencemi může lehce připomínat Caesar, ale bohužel jsem neměla zdaleka všechny suroviny a tak jsem si udělala svůj Feebi salát :D


Základem pro tenhle salátek se mi stala zeleninová Tesco směs. Už pár týdnů kolem ní mlsně kroužím a až teď mi skončila v košíku. Rýpaly upozorňuju, že to sice není bůhvíjak bio a ekologické a kdoví co ještě, ale v naší domácnosti se snažím jíst zdravě jen já, takže se mi nevyplatí kupovat více druhů salátu, protože bych je nestihla jíst. Tahle směs je složená z eskaroly, zelí, ledového salátu a mrkve a je fakt super ( i cenově, ačkoliv to u mě nehraje tak velkou roli). Balíček má půl kila, jím jej už 3 dny a pořád to nebere konce. Ale teď k surovinám na salát...

 Potřebujeme:
  • pár kuřecích kousků (zbytky z oběda :))
  • směs salátů
  • kousek pečiva na krutonky
  • bílý jogurt
  • česnek
  • výrazný sýr (parmazán, gran moravia)
  • sůl, pepř
Postup:
  1. Na pánvičce si osmažíme pár kuřecích kousků a necháme vychladit
  2. Ve výpečku z kuřecího si osmahneme na kostičky nakrájené pečivo
  3. Zeleninu si nakrájíme na malé kousky (aby se salát dobře nabíral na vidličku)
  4. Vše ostatní přimícháme k těmto připraveným surovinám, ochutíme, vychladíme a můžeme zobat :)

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. A když se to nepřežene s česnekem (tak jak se to povedlo mně) tak je to i moc dobré :) Určitě vyzkoušej

      Vymazat