středa 9. října 2013

Týdenní hodnocení Fit-kalendáře

Ahoj děvčata,

jsem tady abych zhodnotila, jak mi to moje snaženíčko jde. A nebudu vám lhát, jde to blbě. Kdo se kouká na můj kalendář, tomu je asi nad slunce jasné, že bojuju se cvičením a sladkostmi - klasika.

Pro větší přehlednost jsem svému kalendáři udělala 

speciální záložku - FIT-KALENDÁŘ, 

abyste nemuseli rolovat až dolů mezi příspěvky.


Z uplynulých sedmi dní nemám moc radost. Ačkoliv je kalendář více zelený, tak to není úplně ono... Tím spíše, že jsem teprve v začátcích, kdy je  motivace a nadšení pro věc největší. Ale vezměme to popořadě:

Jídlo

  • Se svou stravou jsem v rámci možností spokojená. Žádné velké prohřešky se nekonaly -  vždy jsem se vešla do svého semaforku na STOBu, který mi hlídá mých optimálních 7200 KJ. Přiznám se, že ne každý den tam vše poctivě vyplňuju. Je to hrozně zdlouhavé a ve většině případů tam ani není to, co bych potřebovala, hlavně co se obědů týče. Takže si to hlídám povětšinou sama a čas od času tam něco naklikám, abych věděla, jestli můj odhad byl správný.
  • Aniž bych si to nějak racionálně plánovala, zjistila jsem, že přicházím na chuť ovoci. Já jsem spíše na zeleninu, ovoce jím opravdu velmi výjimečně. Vlastně skoro nikdy. Ale asi mi teď na podzim chybí vitamínky, tak si o ně tělo žádá takhle prostřednictvím mlsné. O to jednodušší je to pro mě a mé hubnutí -  doteď totiž na svačinku padlo většinou nějaké pečivo. Teď je to jednou banán, jindy jabko, broskev, ... :-) V tomhle ohledu jsem opravdu spokojená.
  • Svůj jídelníček vám tady nebudu psát. Stejně byste si z něj nic neodnesli. Jím prostě, co je na stole, ale v takových porcích, abych večer nemusela šilhat hlady, že jsem si svých 7200 KJ už vybrala. Takže prostě jen menší porce. Pokud by někdo měl zájem o nějaké tipy na jídlo, doporučuju zajít na blog ke Kačence, ta si píše své jídelníčky za každý den a má je opravdu pěkně vyvážené, pestré a nápadité...Já na takové piplando nemám čas :D

Cvičení

  • To, že mi na cvičení nezbyde čas a hlavně prostor - to jsem věděla dopředu. Abych to vysvětlila - mám dva domovy - jeden mám "doma" u rodičů a jeden v Brně na bytě s přítelem. Častěji bývám u přítele a tady prostě cvičit nejde. Naše podlaha je snad z papíru, musím tady chodit po špičkách a stejně se celý pokoj otřesá v základech. Vůbec nepřipadá v úvahu pokoušet se o něco ve stylu Jillian a jejího skákacího kardia. To bych se asi propadla o patro níž (ke dvěma moc příjemným mladíkům :D). Takže spíše chodím na procházky, dělám kalanetiku, nějaké posilování anebo v nejhorším případě nedělám nic, ale o to méně jídla sním.
  • Zítra ale odjíždím na týden domů, takže plánuju vytasit činky a pustit si Ripped in 30, nějaký ZWOW a na neděli už mám se ségrou objednaného "vibrouše" ve fitku. Sice zase nebudu 4 dny umět chodit, ale ta půlhodina vystačí za 4 Jillian, takže to za to stojí!!!


Pití
Konečně jsem se naučila pít. Pořídila jsem si obrovskou sklenici 0,7 l a tu vypiju už během snídaně. Zjistila jsem, že jsem prostě jen líná nebo zabraná do práce a proto si doliju sklenici jednou za čas. Teď mám tuhle obrovskou a stačí mi 3 denně :D Je to zvláštní pocit, takhle oblbovat svůj vlastní mozek :) :D

Sladkosti
Nejdříve jsem tady chtěla napsat jen "no comment"...ale dlužím vám vysvětlení. Já asi bez sladkého fakt neumím žít. Dám vám příklad ze včerejšího dne - úplně automaticky a bez přemýšlení si prostě vytáhnu z šuplíku Milu a než si stihnu uvědomit, že bych vlastně neměla, tak už mi v ruce šustí prázdný obal. Na liskanec. Víc se k tomu vyjadřovat nebudu, myslím, že trpím nějakou vážnou
mentální poruchou. :D

Spánek
Moje oblíbená činnost. Mohla bych ji dělat hodiny. Splnit si slíbených 7 hodin spánku je pro mě tak jednoduché, jako sníst tabulku čokolády - naprostá samozřejmost. Pravda, jednou se to s tím spánkem nepovedlo, ale to je tak, když se člověk po dlouhé době začte do pěkné knížky a nevnímá čas....:-) Musím ale říct, že tenhle jediný spací šklebík si ani trochu nevyčítám. Možná jsem na něj i pyšná, konečně jsem si udělala pěkný klidný večer :)


Tak a to je pro dnešek ode mne vše!

Mějte se krásně a buďte krásné :)

Žádné komentáře:

Okomentovat